חדשות וחדשנות בחינוך >

התיכון משדרות שזכה בפרס משרד החינוך פעם תשיעית ברציפות. אמית גוטוירט וקרית חמ”ד אמית שדרות – מצטייני משרד החינוך

התיכון משדרות שזכה בפרס משרד החינוך פעם תשיעית ברציפות אמית גוטוירט וקרית חמ

אמית גוטוירט וקרית חמ”ד אמית שדרות נכנסו לרשימת בתי הספר הערכיים ביותר של מדינת ישראל לשנת תשפ”ב, כך התבשרו השבוע המנהלים אסף בן דוד ואדי דגן. עבור בית החינוך אמית גוטוירט מדובר בשיא כמעט חסר תקדים, של הצטיינות זו השנה התשיעית ברציפות. גם עבור קרית חמ”ד אמית מדובר בזכיה נוספת, לאחר שזכו השנה בפרס החינוך הארצי של החינוך הדתי.

מורי בתי הספר זכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.

בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור שחוללו מוסדות החינוך. בתי הספר נבחנו על פי מדדים כגון: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה”ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.

אסף בן דוד: “מדובר בהישג מרשים במיוחד לאור האתגרים שבית הספר מתמודד איתם ולאור ההישגים הגבוהים שכבר היו, ומעיד על ההשקעה והמסירות הרבה של כולם בכל המסלולים והשכבות במקצועיות ובנחישות ובמיוחד לכל צוות ההנהלה בדרגים השונים שעושים לילות כימים עבור התלמידים. בע”ה נמשיך במחויבות שלנו כלפי התלמידים בהתפתחות מקצועית ובלהיות הכי טובים עבורם”.

אדי דגן: “בפעם התשיעית ברציפות בית הספר אמית גוטוירט שדרות, זוכה להמנות ברשימת בתי הספר המצטיינים. הישג נדיר ומיוחד ברמה הארצית. מסתבר שבאמת אין כמו הצוות החינוכי שלנו גם בהתמדה. זה שלהם. הלב הפועם של בית הספר. ביחד ובנחישות מגיעים להצלחות. בנוסף, כל הכבוד לכלל המורים בחט”ע ובחט”ב שולה אוחנה ועפרה עמר המנהלות, לכלל הנהלה, לרכזות השכבה, ליועצות לבעלות התפקידים למחנכים, ולמנהלה, תודה מיוחדת לצוות המופלא שהוביל בתשפ”א ובראשו יהודית דהן. תודה ענקית לראש העיר, אלון דוידי, לסגנו ממ תיק חינוך אלעד קלימי, לגיל חדש מנהל אגף החינוך, לדליה כנען מפקחת ביהס לאודיה ברנשטיין ורשת אמית. תודה לכלל ועד הורים, למישל דנינו יו”ר וועד ההורים. גאה בכם”.

אלון דוידי, ראש עיריית שדרות: “אני מברך את בתי הספר, את הצוותים החייוכים בהובלתם של מנהלי בתי הספר אסף בן דוד ואדי דגן, ואת התלמידים, על הזכייה בפרס משרד החינוך המביאה כבוד גדול הן לבתי הספר והן לעיר כולה. עיריית שדרות שמה את החינוך בראש סדר העדיפויות העירוני, עם השקעה חסרת תקדים בתקציב החינוך, הרחבת מגוון גישות החינוך המיושמות בעיר, קידום ערכי מצוינות וקידום תכניות חינוכיות חדשניות. התברכנו בצוות חינוכי מדהים, שחותר לערכים ולמצוינות ובעיקר לא מוותר על אף תלמיד. בקרית החמ”ד ובמקיף הכללי ישנם מגוון רחב של פרויקטים, הן מעולם המדעים והן מעולם האמנויות, ומעודדים את התלמידים לטעום מהכל ומכל התחומים. זו בהחלט גאווה גדולה”.

מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, אלעד קלימי: “ההשקעה העירונית בתחום החינוך בעיר נושאת פרי. הזכייה בפרס, משקפת עשיה חינוכית מתקדמת. ומביאה לידי ביטוי את הפעילות העשירה ואת המנהיגות החינוכית המרגשת ומעוררת ההשראה של הצוות החינוכי בהובלת המנהלים אסף בן דוד ואדי דגן והמורים והמורות המחויבים והמסורים שמובילים ומגשימים את החזון החינוכי. נמשיך להעמיד את החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי בעיר הרצליה בראש סדר היום העירוני ונמשיך לייצר עבור ילדי העיר את הסביבות החינוכיות הטובות ביותר שיש ואשר יאפשרו להם הזדמנויות מרביות להצלחה ולהישגים”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי מדובר בהישג מרגש וכי הוא מצדיע למורים המצטיינים בבתי הספר. “זכינו למורים אנשי חזון שרואים בחינוך שליחות של אמת ומשימת חיים. הם לא באים לעבודה הם באים לשליחות של חינוך הדור הבא, הצמחה ותמיכה בתלמידים שיבנו לעצמם חלומות ויגשימו אותם”.

זו השנה העשירית שמשרד החינוך מפרסם את הרשימה ואף מתגמל צוותי חינוך בבתי הספר.

פורסם בתאריך: 31.08.2022