חדשות וחדשנות בחינוך >

“השאלה היא איפה אוכל לתרום לחברה בצורה הכי טובה” ערב הכוון באמית בר אילן לזכר רועי קליין, בוגר בית הספר

“הבחירה על הדרך ביום שאחרי התיכון היא בחירה לחיים”, אמר השבוע סא”ל בני קטה, מפקד בא”ח כפיר מול מאות הורים ותלמידים בתיכון אמית בר אילן ברמת גן בערב הכוון לתלמידי י”ב ולהוריהם, לקראת שנות הישיבה, המכינה והגיוס לצהל. ערב ההכוון מוקדש לזכרו של בוגר בית הספר, גיבור ישראל, רב סרן רועי קליין הי”ד.

קטה, בוגר בית הספר סיפר על הבחירה שלו להתגייס במחזור אוגוסט 2005 לגדוד דוכיפת בחטיבת כפיר. שם החל במסלול מחייל ועד מג״ד שמשון וכיום כמפקד בסיס האימונים של חטיבת החי”ר הגדולה בצה”ל ואמר כי השאלה היא “במה אני יכול לתרום ולהיות משמעותי לחברה בצורה הכי טובה בשרות הצבאי שלי”.

הוא הודה לצוות החינוכי בבית הספר ואמר: “זכיתי לקבל תורה וערכים מביה”ס הזה ויש מורים רבים שאני בקשר אישי איתם עד היום. אני בחרתי להתגייס ללוחמה וחוויתי סיפוק אדיר, תרומה ועשייה משמעותית. להיות לוחמים ולהגן על אזרחי מדינת ישראל היא זכות שאבות אבותינו, בדורות הקודמים היו רק חולמים לזכות בה”.

בערב ההכוון השתתפו גם בוגרים נוספים, חייל המשרת במסלול מובחר בחיל הים שדיבר על שנת הלימודים שלו במכינה הקדם צבאית ונציג צמרת (העתודה ברפואה) שדיבר על חשיבות המסלול.

תומר שופר, מנהל בית הספר: “ההכרעה על המסלול שאחרי הלימודים היא הכרעה משמעותית ועליה להיעשות אחרי חשיבה ולמידה. שמחנו להביא לערב בוגרים שלנו שמחוברים היטב לביה”ס בו צמחו ועושים שירות משמעותי למען המדינה והחברה. זה מרגש במיוחד גם את ההורים וגם אותנו כצוות”.

פרופ’ גיל סיגל, יו”ר ועד ההורים אמר בארוע: “ברור לי שההמשך של הבנים שלי למסגרת תורנית לאחר כיתה י”ב השפיעה על השרות הצבאי שלהם לטובה ועל זהותם כבוגרים”.

פורסם בתאריך: 29.11.2021