חדשות וחדשנות בחינוך >

הרב ליאור צ’יקוטאי – המנהל החדש של אמית בנים מודיעין

הרב ליאור צ’יקוטאי

קרדיט צילום: דוברות אמית

הרב ליאור צ’יקוטאי הוא המנהל החדש של בית החינוך אמית בנים מודיעין. הוא יחליף את ד”ר ליאור הלוי, שעבר לנהל את הפיתוח האקדמי של מנהלי ומורי אמית והקמתה של תוכנית חדשנית ללימודי הוראה חדשנית בשיתוף אוניברסיטת בר אילן.

בתשע שנים האחרונות שימש הרב ליאור צ’יקוטאי בתפקיד מנהל‭ ‬התיכון‭ ‬וראש‭ ‬תוכנית‭ ‬בית‭ ‬מדרש והיה שותף מלא להצלחות החינוכית של בית הספר.

הרב צ’יקוטאי נבחר השבוע במכרז, שבו השתתפו נציגי המחוז והחמ”ד במשרד החינוך, נציגי עירית מודיעין ונציגי רשת אמית.

מאז הוקם לפני שתים עשרה שנה, הגיע תיכון אמית בנים להישגים רבים ולמצוינות תורנית לימודית וערכית. רק לאחרונה השתתפו תלמידיו כנציגי ישראל בתחרות הרובוטיקה העולמית ביוסטון וזכו להוקרה רבה על כך.

ראש העיר מודיעין מכבים רעות, חיים ביבס בירך על הבחירה: “אני מברך את הרב על היבחרו כחלק מנבחרת המנהלים המצוינת של העיר. במהלך השנים הרב ליאור צ’יקוטאי הוכיח את עצמו כאיש חינוך ערכי ובעל יכולות גבוהות ואיכותיות ואני בטוח שהוא ימשיך את דרכו הטובה של המנהל היוצא, ד”ר ליאור הלוי שבמשך חמש שנות הניהול פה בעיר הצעיד את אמית בנים להישגים חינוכיים ולימודיים רבים. אני מאחל לו הצלחה רבה – הצלחתו היא הצלחתנו”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אמר כי “הרב ליאור צ’יקוטאי הוא האיש הנכון להוביל את תיכון אמית בנים מודיעין וביחד עם הצוות המצוין והמסור, הקהילה החינוכית תמשיך להגיע להישגים מרשימים”.

הוא הודה לד”ר ליאור הלוי, המנהל היוצא, על העשייה הברוכה, על ההשקעה הגדולה וההצלחה החינוכית.

הרב צ’יקוטאי, המנהל הנבחר הודה על האמון ואמר כי זו זכות גדולה להיכנס לתפקיד ניהול בית החינוך אמית בנים מודיעין. בית הספר מהווה קהילה חינוכית ערכית פדגוגית ברמה גבוהה ומקצועית היונקת את ערכיה מתוך תורת חיים ותפיסת עולם דתית ציונית בשאיפה למיצוי ומצוינות בכל התחומים. כולי תפילה שנצליח לעלות קומה נוספת בבניית קהילת תיכון אמית מודיעין. אני מבקש להודות לחברי ורעי הרב ד”ר ליאור הלוי, מנהל בית הספר היוצא על שותפות מיוחדת ועשיה חינוכית בהובלת בית הספר”.

 

פורסם בתאריך: 14.05.2023