חדשות וחדשנות בחינוך >

הרב אוריה חברוני נבחר לשמש כמנהל תיכון אמית בר-אילן נתניה

הרב אוריה חברוני

קרדיט צילום תמונה: אלנתן גוטווירט

הרב אוריה חברוני, מנהל התיכון בישיבת חיצים, נבחר לתפקיד מנהל תיכון אמית בר אילן נתניה. כך נקבע במכרז שנערך השבוע. בוועדה השתתפו נציגי עירית נתניה, חמ”ד במשרד החינוך ורשת אמית. כמו כן, נציגי הסתדרות המורים וארגון המורים. הרב חברוני יחליף את אלי ניסנהולץ המנהל בשנים האחרונות. ניסהולץ נבחר לתפקיד אחר משמעותי בשדה החינוכי.

הרב אוריה חברוני הוא בוגר קורס המנהלים ‘אבני ראשה’. הוא בעל תואר שני בתוכנית מדע והלכה מאוניברסיטת בר אילן. הוא שימש כמנהל התיכון , רכז חינוך חברתי, רכז ההדרכה ומורה לתושב”ע בישיבת חיצים באיתמר. בנוסף, לימד בישיבה התיכונית באלון מורה.

תיכון אמית בר אילן חותר למצויינות בכל התחומים. זאת תוך הקפדה על יחס אישי ועל אווירה משפחתית ושמחה. בתחילת השנה אף נכנס בית הספר לרשימת בתי הספר הערכיים ביותר של מדינת ישראל. בעקבות זאת, מוריו זכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית. זכייה זו היא על-פי מדדי משרד החינוך.

ד”ר אמנון אלדר, מנכ”ל רשת אמית, בירך על הבחירה. “משפחת אמית בר אילן היא משפחה של מצוינות, הנותנת מענה לכל תלמיד. אנחנו מאמינים, כי הרב אוריה, כמוביל של צוות מנצח, יעלה את בית הספר קומה נוספת. הרב אוריה יקדם את החדשנות הפדגוגית ואת הכנת התלמידים לעולם המחר”.

 

ד”ר אלדר בירך את המנהל היוצא, אלי ניסנהולץ, על תרומתו המשמעותית כמנהל ברשת אמית. “אלי הגיע מעולמות ההי-טק והביא עימו מצוינות, מסירות ומקצועיות. הוא קצר הצלחות והוא ראוי לכל שבח”.

פורסם בתאריך: 31.05.2023