חדשות וחדשנות בחינוך >

הרב אבי יעקובי מאמית בר אילן גוש דן – מורה המאה

הרב אבי יעקובי מאמית בר אילן גוש דן - מורה המאה

קרדיט צילום תמונה: שלומי רוזנברג

“מורה המאה”, המורה המצטיין בחינוך הדתי לשנת התשפ”ב, הוא הרב אבי יעקובי, המחנך הוותיק והמוערך בבית החינוך אמית בר אילן גוש דן, שקיבל היום (שלישי) את אות ההצטיינות.

הכיתה אותה חינך בשנה האחרונה זכתה להישג המכובד של 100% מעורבות חברתית, לצד 100% זכאות לבגרות.

בנימוקי הבחירה ציינה ועדת השיפוט, בראשות שוש נגר מ”מ ראש מנהל החינוך הדתי ומיכל דה-האן סגנית ראש המנהל ויו”ר ועדת מורי המאה – כי הרב יעקובי הוא פורץ דרך, מצטיין המוביל לקידום הישגים לימודיים וערכיים, תוך השקעה ומסירות ומתוך רוח גדולה של חזון החמ”ד ותכניותיו.

בתגובה לזכיה אמר הרב אבי יעקובי: “אני מתייחס לכל תלמיד כאילו הוא הבן שלי, כלומר: אני מעורב בכל דבר שקורה לתלמידים גם לאחר בית הספר וגם כיום לאחר שהם סיימו את לימודיהם. ברגע שתלמיד מרגיש שמתייחסים אליו כמו לבן, הוא מגיע בכיף לבית הספר והוא יודע שתמיד יהיה מענה לכל דבר. עודדתי את תלמידיי לעזור אחד לשני בכל התחומים, תלמיד שמצוין במתמטיקה עוזר לתלמיד שצריך עזרה במתמטיקה, ואותו תלמיד שעזרו לו במתמטיקה עוזר במקצוע אחר לאותו תלמיד. יוצא שכל תלמיד נעזר ועוזר, וזאת הרגשה מאוד טובה. תלמיד שמח זה תלמיד שטוב לו והוא משתדל להיות מצויין בכל התחומים. מצויינות מבחינתי זה גם כמובן מצויינות במעורבות חברתית, בה הכיתה שלי הגיעה להישג המכובד של 100%”.

תומר שופר, מנהל בית החינוך: “הרב אבי יעקובי הוא דוגמא ומופת למחנך שרואה את התלמידים ונמצא בקשר מעולה עם ההורים. אכפת לו מכל דבר שקורה בבית הספר, גם מבחינת האנשים וגם הציוד. הלב הגדול הזה, הוא בעיני מה שהוביל להישג הזה”.

פורסם בתאריך: 22.03.2022