חדשות וחדשנות בחינוך >

הרבנית יפית קליימר מצטרפת לצוות מדרשת אמית מודיעין

הרבנית יפית קליימר

קרדיט צילום תמונה: הלל קליימר

מינוי חדש במדרשת אמית מודיעין: הרבנית יפית קליימר, מצטרפת לצוות המדרשה. מעתה היא תהיה הרבנית של המדרשה ותלמד באופן קבוע בבית מדרש ‘תדרשי’, לבנות הרוצות להגדיל ולהעמיק בתורה בשכבות ז-יב, וכן תתן מענה תורני והלכתי לצוות, לבנות ולהורים.

הרבנית יפית קליימר היא בוגרת מכון ‘כרם’ להוראה. בעלת תואר ראשון מהאוניברסיטה העברית ותואר שני מאוניברסיטת חיפה וסטודנטית לתואר שלישי בבן גוריון. מנחת קבוצות ומרצה בבתי המדרש של מת”ן, ‘אמונה’ ובWebYeshiva. חברת ועד המנהל של ארגון ‘בית הלל’ ושותפה בפורום ‘משיבות נפש’- פורום של נשות תורה עונות לשאלות בנות נוער בתורה והלכה.

בתגובה למינוי אמרה קליימר כי המשימה הגדולה של החינוך היא להקנות לבנות את היכולת והרצון להיות חלק מהסיפור הגדול. “להיות אישה יהודייה מאמינה, ציונית, אזרחית נאמנה במדינת ישראל, יצרנית ותורמת לחברה כולה. לדעת להושיט יד לעזרה וגם להושיט יד לקבלת עזרה, לדעת להצטמצם. בגשמי וגם באגו. לעשות מקום לאחרת, לכבד את השונה. בזה אתם ההורים ואנו נשות הצוות שותפים נאמנים. אני תפילה שבורא עולם יצליח דרכינו למציאת מסילות לליבותיהן של תלמידותינו”.

ליאת וגשל, מנהלת מדרשת אמית מודיעין: “אנו רואות חשיבות עצומה בהצרפותה של יפית קליימר, רבנית, תלמידת חכם, שתהיה דמות מובילה במדרשה ותהווה מודלינג לבנות לכך שהן יכולות להשפיע ולהוביל גם בתחום התורה, האמונה וההלכה”.

פורסם בתאריך: 01.01.2023