חדשות וחדשנות בחינוך >

הראל רז – המנהל החדש של אמית טכנולוגי באר שבע

הראל רז מנהל

הראל רז הוא המנהל החדש של מרכז החינוך אמית טכנולוגי באר שבע. הראל יחליף את אלכס גליקסברג שביקש לסיים את תפקידו.

הראל הוא בוגר קורס המנהלים ‘אבני ראשה’ תשפ”ג, בעל תואר שני בניהול מערכות חינוך. במשך ה-17 השנים האחרונות עסק כמחנך, מתוכם שלוש שנים כמנהל שכבה במקיף אמית באר שבע. במשך כ-10 שנים שימש כרכז שחר בית ספרי ובמשך 6 שנים היה גם מדריך אגף שחר מחוז דרום.

בסיומו של מכרז שנערך לאחרונה שבו השתתפו נציגי מחוז דרום והחמ”ד במשרד החינוך, נציגי עירית באר שבע ונציגי רשת אמית, נבחר הראל לתפקיד.

בעיריית באר שבע ברכו את הראל רז על בחירתו: “המחויבות, המסירות, הנסיון, המגוון והמקצוענות, יאפשרו לו למלא את תפקידו, ולהוביל את צוות בית הספר והתלמידים, אל עבר הצלחות והגשמות. כולנו לרשותו על מנת לסייע לו בשליחותו החשובה”.

ד”ר אמנון אלדר, מנכ”ל רשת אמית בירך את הראל בהצלחה. “נעשה הכל לסייע להראל רז ולתמוך בכניסתו לתפקיד החשוב. באמית טכנולוגי באר שבע יש צוות מצוין וביחד עימו הוא ימשיך בעשיה חינוכית משמעותית ובתמיכה בכל תלמיד להצלחה”.

הראל רז, המנהל הנבחר הודה על האמון. “אני שמח ונרגש עם כניסתי לתפקיד מנהל המרכז החינוכי אמית טכנולוגי באר שבע. אני מודה על הזכות שניתנה לי להוביל את בית ספר יד ביד עם צוות חינוכי שרואה את תלמידיו בכל היבטי חייהם ועושה את המירב על מנת להצמיחם ולהכינם לחיים”.

 

פורסם בתאריך: 24.07.2023