חדשות וחדשנות בחינוך >

הפעיל המצטיין המחוזי: אורי טימסית, תלמיד הישיבה התיכונית בקרית חמ”ד אמית שדרות

הפעיל המצטיין המחוזי: אורי טימסית, תלמיד הישיבה התיכונית בקרית חמ

‘אות הפעיל המצטיין’ המחוזי מטעם מינהל חברה ונוער מחוז דרום במשרד החינוך לשנת תשפ”ג, הוענק לאורי טימסית, תלמיד הישיבת התיכונית בקרית חמ”ד אמית שדרות.

בנימוקי הזכיה נכתב כי האות הוענק לאורי טימסית על פעילותו הענפה במסגרת שלל תפקידיו; רכז צוות נחשון בבני עקיבא, מנהל בקורס הנהגה של המש”צים, עמותת מאירים, עמותה לילדים עם צרכים מיוחדים, יו”ר מועצת התלמידים בבית ספר וכן מתנדב נוער בחירום.

בתגובה לזכיה, אמר אורי טימסית: “התחושה היא מדהימה ומשמחת מאוד. לנוער יש כוח מיוחד, שלא קיים אצל אף אחד; הכוח לשנות, להשפיע על אנשים והאפשרות שניתנת לנו לפעול לטובת האחר, לטובת הקהילה היא אפשרות חוצה גבולות ואפילו השמיים אינם הגבול עבורה”.

הרב ישראל אוחיון, ראש הישיבה: “אנחנו מלאי גאווה והתרגשות. אורי הוא דמות הבוגר שהישיבה מחנכת אליו; ערכי חדור שליחות ומלא בנתינה. אוהבים אותך אורי!”.

אסף בן דוד, מנהל קריית החינוך: “דווקא השנה אנו רואים עוד יותר החשיבות הגדולה בהתנדבות ובחסד כמקור לחיזוק החוסן ובקריית החינוך אנו משקיעים רבות בתחום. אנו מברכים את אורי וגאים בו על הזכייה המרגשת”.

ראש העיר, אלון דוידי: “ברכות לאורי על זכייתו באות ההצטיינות של מחוז דרום. מרגש עד מאוד לראות את הרוח הטובה של התלמידים בעיר ומה שהם מעניקים לחברה, בגיל כה צעיר. זה מעורר השראה. בידי הנוער הנפלא שלנו היכולת לשנות את העתיד של כולנו ואורי כבר מראה יכולות מנהיגות ונתינה אדירים, ההוקרה לה זכה אורי מעצימה את העשייה המיוחדת שלו והנכונות להירתם לכל משימה מתוך ערבות הדדית ומעורבות חברתית עמוקה. לשמחתי, את רוח ההתנדבות הגדולה יונקים התלמידים ממשפחותיהם ומתחושת השליחות אליה הם מתחנכים בבית הספר ורבים מהם מצטיינים בעשייה חברתית משובחת מתוך חסד אמיתי ולב ענק!”.

מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, אלעד קלימי: “שדרות היא עיר קהילתית שבני הנוער שלה הם חוד החנית בהובלת התנדבות ומעורבות חברתית. בשדרות, אנחנו מעלים על נס את ערכי ההתנדבות בקרב הנוער, צעירים, מבוגרים רובם מגלים אחריות, נתינה לזולת, מסירות ואכפתיות. אלו ערכים שמרכיבים חברה מוסרית, שדואגת לכל חבריה, בני האדם, באשר הם. ולכן, העיר שלנו זכתה בקהילה מגובשת, שבה דואגים, תומכים, מחבקים את כל תושביה. אני מברך את אורי שנבחר לפעיל מצטיין ומאחל לו שימשיך לייצג את הרוח היפה של בני הנוער המצוינים והמדהימים, ויביא את רוח הנתינה לכל מקום אליו ילך. כך יוצרים עולם טוב יותר. יישר כוח לצוות יחידת הנוער בהובלת מעיין לובינשטיין על הפעילות הברוכה ועל הליווי של הנוער במהלך כל השנה”.

 

פורסם בתאריך: 17.06.2024