חדשות וחדשנות בחינוך >

המתמטיקאי הצעיר מנתניה בדרך לנבחרת ישראל

המתמטיקאי הצעיר מנתניה בדרך לנבחרת ישראל

עופר ברטפלד, תלמיד שכבה ט’ בבית החינוך אמית בר אילן נתניה העפיל לשלב השלישי באולימפיאדת המתמטיקה הארצית, השלב האחרון והמכריע לפני הגמר, ממנו יבחרו חברי נבחרת ישראל במתמטיקה לשנת תשפ”ד.

ברטפלד הינו תלמיד מצטיין וברמה גבוהה במיוחד במתמטיקה, שותף בקבוצות המצויינות ומוציא לפועל את כוחותיו. בטקס מיוחד שהתקיים בבית הספר, הוא קיבל תעודת הערכה מהגב’ אתי דהן ראש מנהל חינוך בעיריית נתניה, שאמרה לתלמידים: “מדינת ישראל זקוקה לנערים מוכשרים שמקדמים אותנו. לכם יש הזדמנות לפרגן לחבר שבחר להשקיע ולפתח תחום שהוא חזק בו”.

“מאוד שמחתי כשהודיעו לי שעליתי לשלב הגמר”, שיתף ברטפלד. “אני מאוד מתרגש ומקווה לייצג את בית הספר אמית בר-אילן בנים בכבוד . גם אם לא אזכה, עדיין זו חוויה להיות בדבר כזה. אני מודה לכל המורים, לרב אלמו ולמנהל הרב אוריה חברוני על התמיכה בי, למשפחה שלי וכמובן לקב”ה”

הרב אוריה חברוני, מנהל בית החינוך אמית בר אילן נתניה: “אנו מחנכים את התלמידים למיצוי כישוריהם ומעודדים אותם למצוינות ערכית לימודית. עופר שותף לתוכניות המצוינות בבית החינוך שלנו ובעל הישגים יוצאי דופן בתחום המתמטיקה, אנו גאים בו וצופים לו גדולות בתחום. תודה לרב רפאל אלמו מנהל החטיבה ולהילה יפרח הסגנית על היוזמה וההקמה של תוכניות המצויינות, לצוות המורים ולרכזת המצויינות על הובלת התוכנית ועל הדחיפה והעידוד של המצטיינים ובכללם עופר”.

פורסם בתאריך: 31.12.2023