חדשות וחדשנות בחינוך >

המשפחה שכבשה את הקונצרט של ישיבת אמית חברותא

קרדיט צילום תמונות: רועי גולן

לאחר הפוגה מוסיקלית בשל הקורונה, חזרו תלמידי ישיבת אמית חברותא ברעננה אל הבמה, לקונצרט השנתי שהתקיים באודיטוריום בכפר בתיה בהשתתפות תלמידים, הורים ובוגרים.

את הקונצרט הובילה מגמת המוסיקה שמרכזת הזמרת והמוסיקאית מירב ברנר. מאות משתתפים נהנו מהפקה מוזיקלית מקצועית שכללה גם לחנים לשירים מקוריים שכתבו התלמידים.

במהלך הקונצרט התקיים ג’אם סשן פתוח, בה עלו בוגרים ותלמידים נוספים אותו הוביל המורה חיים סיטון, בוגר המחזור הראשון של ישיבת אמית חברותא.

הפתעת הערב היתה הופעתה של משפחת גדסי, ששני בניה כבר בוגרי המגמה ושניים תלמידיה. הארבעה עלו לבמה יחד עם אביהם – המוסיקאי יאיר גדסי וביצעו יחד את הלהיט שהלחין ‘לך אלי תשוקתי’, ניגון שהפך לנכס צאן ברזל.

תלמיד המגמה, נתן גדסי: “בעוון הקורונה כבר שכחנו איך נראית הופעה מול קהל. שנים שאנחנו לומדים ומתאמנים ואין כמו במה כזו עם סאונד מעולה, מצגת, תאורה וקהל אוהב. זו ברכה גדולה”.

מירב ברנר: “למרות התקופה המורכבת, החלטנו לקיים את הקונצרט וזכינו באי של שפיות עם הרבה מוסיקה. היה מרגש לראות את ההתקדמות והנגינה המדהימה של התלמידים”.

הרב אבינועם אלמגור, מנהל ישיבת אמית חברותא: “מרגש לצפות בנערים שלנו עולים אל הבמה ומבצעים קטעי נגינה מורכבים, מוכיחים לעצמם ולעולם שאין גבול ליכולת שלהם”.

פורסם בתאריך: 07.02.2022