חדשות וחדשנות בחינוך >

המצטיינת המחוזית של משרד החינוך: טלי פינלס מאמית הלל רחובות

המצטיינת המחוזית של משרד החינוך: טלי פינלס מאמית הלל רחובות

אות הפעיל המצטיין המחוזי מטעם מינהל חברה ונוער מחוז מרכז במשרד החינוך לשנת תשפ”ג, יוענק לטלי פינלס, תלמידת תיכון אמית הלל רחובות.

טלי פינלס, בת 18, הלומדת בתיכון אמית הלל ברחובות, עלתה לפני כמעט 9 שנים מארצות הברית. את ההצטיינות היא תקבל בגין פעילות בתנועת הנוער עזרא ברחובות, שם הדריכה בנות כיתה ו’ בסניף, ושנה לאחר מכן הקימה מועדונית לילדים משכונת מצוקה בעיר מטעם התנועה וריכזה אותה. השנה היא גם מרכזת את השכבה הבוגרת בסניף ומלווה את מדריכי החינוך המיוחד באזור דרום.

בנוסף, חנכה ילדים עם צרכים מיוחדים במשך 3 שנים, מתנדבת בעמותת ‘קו לחיים’ עם ילדים עם מוגבלויות, וב’להושיט יד’ למען ילדים חולי סרטן, שם מתנדבת קבוע עם ילד חולה סרטן ותסמונת דאון.

“לפני חודשיים טסתי לטיול מגשים חלומות עם משלחת של ‘להושיט יד’ לאורלנדו. הייתי עם ישי החניך שלי ועם עוד ילדים בעמותה. היה מדהים לראות איך המסע הזה באמת מרפא”, משתפת טלי. “לראות עד כמה אנחנו יכולים לעזור ולהיות שם בשבילם, ועד כמה השמחה נותנת להם את הכח להמשיך הלאה ולהילחם. לראות ילדים שרגילים להיות מאושפזים ובשגרת בתי חולים פורחים וקופצים ועולים על מתקנים בדיסני. אלה רגעים שלא אשכח”.

מירי גיל, מנהלת בית החינוך: “טלי היקרה הקדישה מזמנה הרב לתרומה לקהילה בדרכים מגוונות באופן שיטתי עיקבי ומיוחד. היא חולשת על תחומים רבים של מתן עזרה וראוייה להערכה מרובה. אנו כבית חינוך מחנכים לחסד ונתינה ולמתן סיוע לכל נזקק ודורש. תלמידות רבות תורמות בתחומים רבים”.

פורסם בתאריך: 24.04.2023