חדשות וחדשנות בחינוך >

המצטיינים העירוניים: יאיר רשבי ודני ריפקין, תלמידי אמית איתן

המצטיינים העירוניים: יאיר רשבי ודני ריפקין, תלמידי אמית איתן

בטקס מרשים שהתקיים השבוע בפיאנו במעלה אדומים, בנוכחות סגן ומ”מ ראש העיר מר גיא יפרח, המפקחת הרשותית הגברת חוה אברבנאל ומנהל אגף הנוער איתמר סלוק – הוענקו תעודות מצטיינים עירוניים ליאיר רשבי ודני ריפקין, תלמידי בית החינוך אמית איתן מעלה אדומים.

דני ריפקין נחשף לתנועת הנוער ‘מקום בלב’ במהלך חטיבת הביניים בבית הספר, בכיתה ט’ החליט להתנדב בארגון ומאז ועד היום פעיל בו. הוא מכין פעולות לחניכיו ויוצר איתם קשר גם מעבר לשעות הפעילות. דני עלה לארץ בגיל 4 מדרום אפריקה ודובר את השפה האנגלית. במסגרת ‘חונכות אישית’ בבית הספר הוא לקח על עצמו לעזור לעולה חדש המתקשה במקצוע מתמטיקה. זו השנה השניה בה דני נפגש עם התלמיד אחת לשבוע למשך שעתיים, עושה איתו שעורי בית, חוזר איתו על החומר ומחזק אותו במקצוע.

יאיר רשבי נחשף לתנועת הנוער ‘מקום בלב’ בכיתה ז’ בבית הספר. בכיתה י”א התחיל יאיר להדריך את תלמידי כיתה ח’ בבית הספר. כיום בכיתה י”ב יאיר ממשיך להדריך את התלמידים ובנוסף תורם רבות לניהול השוטף של הסניף. יאיר מאוד אוהב את ההתנדבות בסניף, הוא יוזם ומוביל פרוייקטים. תמיד עושה ופועל מעבר למצופה, בעל ראש גדול ונתינה עצומה.

בתגובה לזכיה שיתף יאיר רשבי: “בילדותי היה לי מדריך שלמדתי וקיבלתי ממנו המון. בעקבותיו בא הרצון ללכת בדרכו ולהחזיר טוב לאחרים כמו שאני קיבלתי ובכך גם להעביר את השקפת עולמי”.

יפעת ביטון רכזת מחוייבות חברתית: “יאיר ודני תלמידים מאוד איכותיים, שהתנדבו המון במהלך שנות לימודם בתיכון, תרמו רבות הן במסגרת הבית ספרית והן במסגרת העירונית. אני בטוחה כי ימשיכו בדרך זו גם במסגרות ההמשך והלאה ומאחלת להם הצלחה רבה בהמשך”.

דניאל בארי מנהל בית החינוך: “אנו רואים חשיבות גדולה בהתנדבות ועשיית טוב! יתרה מכך, תלמיד שמעניק לאחר, מרוויח כפל כפליים. יישר כח לתלמידים יאיר רשבי ודני ריפקין שנותנים מזמנם וממרצם למען בני נוער, בית הספר ותושבי העיר”.

פורסם בתאריך: 01.08.2022