חדשות וחדשנות בחינוך >

המצטיינים – ההנדסאים החרדים

בטקס מיוחד שקיימה המכללה התורנית – טכנולוגית אמית מנורת המאור, חולקו דיפלומות הנדסאים לבוגרי המכללה, המשובצים ביחידות מובחרות בצה”ל; בממר”ם, במצו”ב וביחידות סייבר במסלול החרדי שח”ר.
כיבדו בנוכחותם את הטקס; המפקח על המכללות אסף מנוחין והממונה על החינוך הטכנולוגי ברשת אמית ד”ר צבי ירבלום.
הסטודנטים הנרגשים הודו על ההשקעה המיוחדת של מנהל התיכון והמכללה אילן חממי וצוות המרצים במכללה, וציינו לשבח את התכנית התורנית במכללה הכוללת שיעורי תורה ואמונה לצד הכנה לחיי משפחה וחיזוק המעורבות החברתית.
נציגי ההורים הודו לרב איתי גדסי רכז ורב המכללה על הליווי המתמיד שחיזק בתלמידים את הקשר התורני, קשר שנמשך גם לאחר סיום הלימודים באמצעות שמירה על קשר רציף והעברת הרצאות בבסיסים בהם משרתים בוגרי המכללה.
בוגרי המכללה המשרתים ביחידות מסווגות הודו בזה אחר זה להנהלה וצוות המרצים, דניאל דוידוב בוגר המכללה אמר: “בזכותם הגענו להישגים הכי גבוהים שיש”. בוגר נוסף, יחיאל שלום, הוסיף והודה לרב המכללה: “השיעורים והליווי הצמוד של רב המכללה קידמו אותנו ברוחניות, הפכנו להיות ערכיים יותר” ואף הוסיף וציין כי “הרב ממשיך לשמור איתנו על קשר, ללוות ולבקר אותנו בבסיסים בתדירות גבוהה”.
מנהל התיכון והמכללה אילן חממי: “מרגש לראות איך החזון הופך למציאות. תלמידים שהגיעו בכיתה י’ שלא למדו לימודי ליב”ה מסיימים עם בגרות מלאה ברמת 4-5 יחידות, ממשיכים במכללה ומקבלים תעודת הנדסאי מחשבים ומשולבים ביחידות סייבר וממר”ם במסלול החרדי שחר, תוך שמירה על אורח חיים חרדי”.

פורסם בתאריך: 10.05.2021