חדשות וחדשנות בחינוך >

המנהלת החדשה של אמית נחשון: אתי יצחקי

אתי יצחקי, היא המנהלת החדשה של בית הספר שש שנתי אמית נחשון במועצה איזורית חבל מודיעין.
אל התפקיד החדש מגיעה יצחקי לאחר ארבע שנות ניהול מוצלחות בתיכון אמית טכנולוגי ממלכתי בירושלים. תחת ניהולה הוא נבחר לתיכון מוביל בירושלים-תיכון ‘מגדלור’ החונך בתי ספר נוספים, בפרט בנושאים של הובלת תהליכי חדשנות והתפתחות.
המינוי של יצחקי לתפקיד מגיע כצעד נוסף בהשקעה הגדולה של מועצה אזורית חבל מודיעין בהובלת ראש המועצה שמעון סוסן בחינוך איכותי לילדי המועצה, לאחר שבשנים האחרונות בנתה תיכון לתפארת ומשקיעה בכך תקציבים רבים.
בתגובה למינוי אמרה יצחקי: “ההצלחה הגדולה בתפקיד הקודם, היא תוצאה של הנחלת שפה ארגונית ברורה, פיתוח חזון משותף לקהילה, וכמובן פיתוח שיטות של חדשנות פדגוגית. המטרה שלי היא ליישם את התפיסות הללו גם באמית נחשון ולהביא אותו לחזית החדשנות הפדגוגית והחברתית. מיומנות חברתית הינה קריטיות לא פחות ממיומנות לימודיות, בכדי להשריש את המצוינות בקרב הצוות והתלמידים ולהפוך אותו לאחד מבית הספר המובילים בארץ”.
ד”ר אמנון אלדר, מנכ”ל רשת אמית: “אתי מביאה איתה ניסיון רב בניהול בית ספר מוביל בירושלים, אנו סמוכים ובטוחים שיחד עם הפדגוגיה החדשנית של רשת אמית ובשיתוף פעולה עם המועצה, נצעיד את בית הספר קדימה”.

פורסם בתאריך: 15.08.2021