חדשות וחדשנות בחינוך >

המנהיגים באים

המנהיגים באים

תלמידי מנהיגות בבית החינוך אמית טכנולוגי אשקלון יצאו ליום של הכשרת הנהגות; מנהיגים שחולמים, עפים ומגיעים הכי רחוק שאפשר.

כל מנהיג מחבורת המנהיגות בחר לעצמו תלמיד נוסף מבית הספר, שהוא רואה בו פוטנציאל למנהיגות, וכך יצאו, 40 תלמידים, לפלייבוקס – אטרקציית התעופה בראשון לציון, למדו לעוף, תרתי משמע.

בתחילת היום, כל תלמיד ממש עף באוויר, לאחר מכן התקיימה סדנת עיבוד על מהי מנהיגות ואיך זה קשור למנהיגות. כל קבוצה בחרה יוזמה; גמ”ח בית ספרי לתלמידים נזקקים, הפסקות פעילות במטרה לגבש בין קבוצות ושכבות שונות, ספסל חברות לזכר המורה נדיה מירון ז”ל שנפטרה מסרטן, גיבוש שכבתי, סדנא לקבלת החלטות ועוד.

אלירז אלעל, חברת המנהיגות שיתפה: “מנהיגים צריכים לדעת לקבל לפעמים דחיפה מהמונהגים כדי להוציא חלומות גדולים לפועל”, ואילו זוהר זגדון, שהצטרפה באופן חד פעמי, וביקשה להשתייך לחבורת המנהיגות הקבועה, אמרה כי “מנהיג חייב לדעת לעבוד בשיתוף פעולה, כי רק כשהכל מסונכרן הדברים יכולים לעבוד”.

יצחק אברג’ל, מנהל בית החינוך: “מנהיג הוא מי שמסוגל לזהות אצל הקרוב אליו, צורך, קושי או רצון לשותפות.ערך המנהיגות הינו ערך שאצלנו מפתחים בקרב התלמידים והתלמידות מיום כניסתם בשערי בית הספר”.

פורסם בתאריך: 19.02.2023