חדשות וחדשנות בחינוך >

המלחמה ממשיכה: תלמידות אמית רננים ממשיכות לדאוג לחיילים

המלחמה ממשיכה: תלמידות אמית רננים ממשיכות לדאוג לחיילים

קרדיט צילום תמונה: שירלי עגיב

המלחמה שנמשכת מזה שלושה שבועות, והחיילים שזקוקים לארוחות חמות וביתיות הובילו את תלמידות בית החינוך אמית רננים ברעננה להמשיך ולארגן חבילות מפנקות עבור החיילים שבחזית.

בניצוחה של חן אלחדד שמובילה את ההתנדבות הבית ספרית במהלך ימי המלחמה, כל שכבה התגייסה כדי להכין כריכים לחיילים, עם שניצלים, פסטרמות, טונה וכדומה. כאשר התלמידות מביאות את המצרכים ויחד בשיתוף פעולה מכינות אותם.

לאחר מכן נשלחים הכריכים אל פלוגת חיילים אחרת שנמצאת בחזית הלחימה ומתקבלים בהערכה רבה. “היינו בלילה קשה אחרי גשם בצפון, כשהשניצלים שלכם הגיעו אלינו”, כתב להם אחד החיילים. “אין לנו מילים מה זה עשה, כמה זה העלה את הרוח ואת המורל. אכלנו פה חטיפים ובין היתר מנות קרב. אנחנו במצב מתוח, טילים מעל הראש והחיילים פה מדברים עליכם כל כך טוב”.

שחר פיליפ, תלמידת שכבת ח’ שיתפה: “היה לי ממש כיף בהתנדבות שעשינו וזה שימח אותי שהצלחנו טיפה לשמח ולהחזיר לחיילים על כל הטוב שהם עושים עבורנו”.

חן אלחדד, רכזת מעורבות חברתית: “כרכזת מעורבות חברתית אי אפשר היה לעמוד מנגד. בשיתוף פעולה עם העירייה והנהלת בית הספר החלטנו לקדם מיזם להכנת כריכים ללוחמים. הגענו למאות חיילים בחזית מהצפון ועד הדרום. התרגשתי לראות את הבנות פועלות אבל היה יותר מרגש לקבל את התגובות של החיילים, שכתבו לנו שהם ישנים בשטח ואומנם זה רק כריך, אבל הם הרגישו שעטפנו אותם בחיבוק חם והמון אהבה ותמיכה”.

פורסם בתאריך: 30.10.2023