חדשות וחדשנות בחינוך >

המורה והתלמיד שזכו במירוץ הלילה של מודיעין

כבוד גדול לבית החינוך אמית בנים מודיעין במירוץ לילה של מודיעין. במקצה של 2.5 ק”מ, הגיע למקום הראשון התלמיד אביב פרידמן, במקום השני התלמיד איתן גאר ואילו התלמיד מתן אמיר הגיע למקום החמישי.
גם הצוות החינוכי לא נשאר חייב והגיע להישג מרשים. במקום הראשון במקצה של 5 ק”מ לגילאי 40-49 זכה הרב אלנתן אליהו, מחנך כיתה י’.
“על מירוץ הלילה הראשון של מודיעין לא הייתי יודע אילמלא תלמיד כיתתי, איתן גאר, שדחף אותי להרשם”, משתף הרב אליהו. “אחרי פעמיים שתלמיד שלך מבקש ממך בחיוך להצטרף, אתה לא יוכל לומר לא. זו היתה חוויה נהדרת ויוצאת דופן. העובדה שמורה שמוכר לבנים כפונקציה של כיתה, מטלות ומבחנים, לובש בגדי ספורט ופוגש את התלמידים, ההורים והקהילה כולה במפגש שכולו ספורט, היא משמעותית, עוצמתית ויש בה המון כיף”.
“כשהגעתי למירוץ פגשתי שם את איתן ועוד כמה תלמידים שבאו לרוץ. חלקם אפילו באו עם ההורים. כיוון שהם רצו במקצה 2.5 ק”מ ואני במקצה 5 ק”מ – יכולנו לעודד אחד את השני, כל אחד במירוץ של השני. ההתרגשות והעידוד עשו את שלהם והגענו כולנו למקומות יפים. להגיע למקומות ראשונים זה נחמד וכיף, אבל העיקר היה עצם הריצה המשותפת עם התלמידים. גם מורים שאינם בכושר כל כך, יגלו שהתלמידים מאוד יהנו לראות אותם במפגש מסוג כזה”, הוא מדגיש.
התלמיד אביב פרידמן מספר כי ‏”המירוץ לילה היה חוויה מדהימה. אחרי שנה שלא יכולנו להתחרות ולא היה לנו כמעט תנאים להתאמן כמו שצריך. בזכות הבית ספר שלי וקבוצת כושר שאני משתתף בה, הצלחתי להגיע הכי מוכן. אני כבר מחכה לשנה הבאה להשתתף ולשבור שיאים”.
ליאור הלוי, מנהל בית החינוך: “אחרי שנת קורונה, אין יותר משמח שמעבר ללימוד, הצוות החינוכי והתלמידים מוצאים זמן לעסוק בפעילות ספורטיבית מגבשת מחוץ לשעות הלימודים”.

פורסם בתאריך: 09.05.2021