חדשות וחדשנות בחינוך >

הכנסת ספר תורה מרגשת באמית בר אילן פ”ת

הכנסת ספר תורה מרגשת באמית בר אילן פ

קרדיט צילום תמונה: ראובן סופיר

לכבוד חג השבועות, התקיימה השבוע הכנסת ספר תורה לבית המדרש של בית החינוך אמית בר אילן פתח תקווה. הספר נכתב לזכר ליאורה, אחותו של המנהל נריה כהן, אשר נפטרה בדמי ימיה ממחלה והוא נתרם בידי אחיו, הרב ד”ר אושר כהן ורעייתו יעל. הספר נכתב על גוויל במסורת המיוחדת של יהודי תימן ובתוך תיק עץ אמנותי וייחודי.

תלמידי בית הספר קיבלו את הספר בשמחה ובריקודים ממעמד סיום הכתיבה ובתהלוכה ברחובות השכונה עד לבית המדרש. אחיה פרינס הגיע לשמח את התלמידים ובמקביל הגיע הרב אייל ורד לשאת דברי ברכה וכך גם הרב טל לוי, רב בית החינוך אשר הוביל את האירוע המרגש ודיבר עם התלמידים אודות היכולת של כל אחד מהתלמידים להפוך לספר תורה חי, המחובר אל עם ישראל, ארץ ישראל על פי תורת ישראל.

אריאל באום, תלמיד כיתה ט’ שיתף: “הכנסת ספר התורה הייתה מלאת עוצמה ומרגשת, זכינו לקבל ספר תורה חדש ויפה לבית ספרנו. מודה על הזכות להשתתף בהכנסה המיוחדת הזאת. האווירה הייתה מדהימה, כולם רקדו, שרו ושמחו”.

נריה כהן, מנהל אמית בר אילן פתח תקווה: “הכנסת ספר התורה הייתה אירוע שיא בלתי נשכח המשתלב במאמץ החינוכי לחיבור התלמידים לעולם הקודש. אני מודה לרב טל לוי על תכנון והוצאה אל הפועל של המעמד. את הספר המיוחד תרמו אחי ומשפחתו לעילוי נשמת אחותנו האהובה ליאורה שרעבי, והזווית האישית מוסיפה להתרגשות”.

פורסם בתאריך: 10.06.2024