חדשות וחדשנות בחינוך >

הכוכב הבא מפתח תקווה

שמעון וענקין והחזן הצבאי הראשי שי אברמסון

קרדיט צילום תמונה: יואב אלון

כוכב נולד. הזמר שמעון ועקנין, תלמיד כפר הנוער אמית פתח תקווה הפציע לראשונה בהופעה בכורה על במת תיאטרון ירושלים בארוע מחווה לאנשי החינוך של רשת אמית בזמן המלחמה.

וענקין שר את התפילה לשלום חיילי צה”ל, אליו הצטרף לדואט החזן הצבאי הראשי שי אברמסון לביצוע מרטיט לבבות, ובכך הגשים חלום.

“מילדות תמיד רציתי לשיר ולעלות על הבמה. זה היה החלום שלי”, משתף ועקנין. “בכפר הנוער אמית קבלתי את הכלים, למדתי לנגן על גיטרה, פסנתר ותופים. הצטרפתי ללהקה של הכפר ובזכות הקליפ שעשינו שקיבל תהודה רבה – הוזמנתי לשיר בארוע של אמית בתיאטרון ירושלים. ללא ספק, זה אחד מרגעי השיא בקריירה המוסיקלית שלי עד עכשיו”.

במהלך הארוע, הוענקו מגיני ההערכה מיוחדים למובילי החינוך בשדרות בידי תמר בנוביץ’ יו”ר אמית בישראל ודבי מועד לשעבר נשיאת אמית,- לראש העיר שדרות אלון דוידי, שלושת מנהלי אמית בעיר – שרה לבנון, אדי דגן ואסף בן דוד, ולנורית דוידי, מנהלת אולפנת אמית באר שבע שגם כשפונתה מביתה ממשיכה להוביל את האולפנה במסירות גדולה. בנוסף, הוענקו מגני הערכה לצהלון סירי, דני שטיינר, דוד דביר, סהר סיגאווי וליאור הלוי – שנרתמו להקמת מרכזי החינוך למפונים באילת, ים המלח, תל אביב וירושלים. האירוע נחתם במופע מיוחד של אהוד בנאי.

ד”ר אמנון אלדר, מנכ”ל רשת אמית: “בחרנו להצדיע למנהיגי החינוך שלנו והפרט למנהיגי החינוך של שדרות שממשיכים לדאוג לחינוך של ילדי ישראל בשעת מלחמה, לומר תודה לתמוך ולחזק”.

פורסם בתאריך: 23.01.2024