חדשות וחדשנות בחינוך >

הישיבה לבשה חג: חתונה לזוג גרי צדק

הישיבה לבשה חג: חתונה לזוג גרי צדק

מתחם ישיבת אמית באר שבע לבש חג. זאת לרגל חתונה מרגשת במיוחד לזוג גרי צדק, אריאל ומריאן, עולים מדרום אמריקה אשר מתגוררים בעיר.

מריאן שעלתה לפני 10 שנים הייתה רחוקה מאוד מהיהדות והתקרבה. אריאל עלה לפני 4 שנים. השניים הגיעו ארצה ללא קרובי משפחה והכירו בכנסים של חב”ד, אך היו נטולי אפשרות כלכלית לערוך את הארוע בצורה מכובדת.

צוות הגשמה ומדריכי סניף עזרא מרכז באר שבע, בהם תלמידי ישיבת אמית החליטו להרים את החתונה עד לפרטים הקטנים, כאשר למיקום החתונה גוייס מתחם ישיבת אמית באר שבע.

לאחר חודשים ארוכים של גיוס תרומות, בין השאר של הפנינג שנעשה במהלך השנה בסניף עזרא בבאר שבע, נאסף הסכום הנדרש לארוע המרגש, שהתקיים ביום חמישי האחרון. לצד מדריכי עזרא, תלמידי ישיבת אמית היו שותפים מההתחלה עד הסוף בכל חלקי הארגון, ההפקה, והשימוח כמובן.

התלמיד דוד ליבוביץ, שאחראי על צוות הגשמה של הסניף: “זה אירוע מרגש שהתרחש במקום מרגש מאוד עבורי. הישיבה היא לא רק מקום של לימודים ומבחנים, אלא גם של עשייה והוצאה לפועל. החיבור שיש כאן בין תורה ועשייה הוא הסוד להצלחתנו”.

הרב סיון סרור, ראש ישיבת אמית באר שבע: “שמח מאוד בשיתוף הפעולה בין תנועת הנוער עזרא והישיבה, שביחד הרימו את פרויקט החתונה הזה. לשמח זוג שנכנס ברית הנישואין ולעם ישראל זאת מצווה גדולה יותר. הנתינה היא דרך חיים בישיבה והחתונה היוותה רגע של שיא”.

הישיבה לבשה חג: חתונה לזוג גרי צדק

פורסם בתאריך: 22.12.2022