חדשות וחדשנות בחינוך >

הישג נדיר – שני תלמידי אמית זכו באולימפיאדת הפיזיקה הבינלאומית

קרדיט צילום תמונות: מרכז מדעני העתיד

שני תלמידי אמית נבחרת ישראל באולימפיאדת הבינלאומית ה-51 לפיזיקה (IPHO) שנערכה השבוע בליטא, זכו במדליות והביאו הרבה כבוד למדינת ישראל.
תמיר שפירא מאמית מודיעין בנים, זכה במדליית כסף בתחרות ורעות גולדברג מאולפנת אמית חיפה זכתה במדליית ארד.
בתחרות השתתפו כ- 80 מדינות מכל העולם, והנבחרת הישראלית זכתה בארבע מדליות כסף ומדליית ארד כשכל חבריה זכו במדליות והיא הגיעה למקום ה- 15 בעולם.
רעות גולדברג: “לאורך כל השנתיים האחרונות השקעתי הרבה זמן בלימודי פיזיקה לקראת האולימפיאדה. במהלך כל הזמן הזה לא חשבתי שאגיע עד האולימפיאדה, ולמדתי כי נהנתי מהלמידה ומהאתגר שהנבחרת הציבה לי. אני כמובן מאושרת מהזכיה במדליה, אבל הרווח האמיתי הוא באנשים בפגשתי והכלים שרכשתי במהלך הלמידה. את הניצחון שלי השגתי עוד לפני שניגשתי למבחן”.
תמיר שפירא: “להיות חבר בנבחרת הפיזיקה הארצית במשך שנתיים וחצי משמעו אימונים רבים, הכוללים תרגילים, מבחנים, מעבדות והשקעה של שעות למידה רבות. נדרשת משמעת עצמית, התמדה, כוח רצון ואמונה בעצמך. שמחתי על הזכות הגדולה לייצג בהצלחה את מדינת ישראל”.
מנכ”ל רשת אמית ד”ר אמנון אלדר: “תמיר ורעות הגיעו להישגים אישיים מצויינים והם מופת להשקעה, מסירות ומיצוי הפוטנציאל. כל הכבוד להורים ולמורים שלהם על התמיכה וההעצמה. תודה גדולה לקהילת מורי הפיזיקה של אמית ולסהר סיגאווי ראש תחום מצוינות ברשת שהצליחו להגדיל בכמאה אחוזים את הניגשים לחמש יחידות בפיזיקה ואת מספר הניגשים לתחרויות בינלאומיות”.

פורסם בתאריך: 26.07.2021