חדשות וחדשנות בחינוך >

היזמים הצעירים מישיבת אמית כפר גנים התנסו בבניית והטסת רחפנים

במסגרת השלב המעשי בתכנית אקו-סטארטאפ בה שותפים נציגי תלמידי כיתות ט’-י’ מישיבת אמית כפר גנים, ביקרו התלמידים יחד עם המורה תהילה ושדי, רכזת תחום האקוסיסטם בישיבה, בחברת moona, התנסו בבניית רחפנים, בסימולטורים ובהטסת רחפנים.

מדובר במפגש ראשון מתוך סדרת מפגשים שבהם יכירו התלמידים טכנולוגיות מתקדמות ושימושים שלהן בימינו במטרה לעזור להם להוציא לפועל יוזמות חדשות משלהם.

אראל בן אור, תלמיד כיתה י’ שיתף: “היה מרתק ללמוד על רחפנים עם החברה, הם ליוו אותנו בצורה מלמדת וחוויתית וגרמו לנו להרגיש ממש נוח”. חברו לכיתה, יהונתן חבה, הוסיף: “החוויה במונה הייתה חדשה עבורי, לא חשבתי אף פעם על הכיוון של רחפנים והיתרונות שלהם, זה גרם לי לחשוב מחוץ לתחום הנוחות בו אני רגיל להיות, מקווה שבעתיד זה יהיה חלק בסיסי במערכת החינוך שכל תלמיד ילמד בצורה כזו וילך לחברות סטארטפ כחלק מתוכנית הלימודים, זה דבר שנותן הרבה יותר כלים ממה שחשבתי”.

הרב ניצן ברגר, ראש ישיבת אמית כפר גנים: “תכנית האקוסטארטאפ מאפשרת לתלמידינו הצצה ואף התנסות ממשית בעולם היזמות והחדשנות הטכנולוגית. אני שמח מאוד על ניצול ההזדמנות הזו על מנת להיחשף מבפנים לעולמות חדשים, לגרות את בלוטות היצירה ובעיקר להיווכח שאפשר ללמוד (והרבה) גם מחוץ לכיתה”.

פורסם בתאריך: 21.02.2022