חדשות וחדשנות בחינוך >

הזוכה בתחרות טד אנגלית של אמית המר: איתן חן

הזוכה בתחרות טד אנגלית של אמית המר: איתן חן

קרדיט צילום תמונה: חדוה רומנו

איתן חן, תלמידי כיתה ט’, הוא הזוכה במקום הראשון בתחרות TED אנגלית תשפ”ד – שהתקיימה השבוע בקרית החינוך אמית המר רחובות. הרצאתו הקצרה בנושא קבלת דברים כמובן מאליו – בשגרה ובזמן מלחמה, היא שזיכתה אותו בתואר הנכסף.

תחרות TED אנגלית הינה פרי יוזמת קרית החינוך אמית המר רחובות ופועלת זו השנה החמישית. בתחילת השנה, בית הספר הזמין את תלמידי כיתות ז’-ט’, ליטול חלק בתחרות. התלמידים נתבקשו לבחור נושא מתוך מאגר נושאים מחיי היום יום עליהם יביעו את דעתם בעד ונגד. בהמשך התהליך, התלמידים למדו ותרגלו כיצד להציג פרזנטציה בפני קהל בנושא שבחרו, וכן הונחו למתן תשובות מקיפות ומעמיקות לשאלות מידע על הנושא.

כחלק ממטרות התחרות: שיפור מיומנויות השיח באנגלית והגברת חשיבות השפה האנגלית הדבורה בעיני התלמידים, פיתוח סקרנות, יצירתיות והעצמה אישית. התחרות הינה ביוזמת ובהובלת אסף סירי רכז המצוינות, הילה מלמד רכזת אנגלית בחט”ב ונינה ברנר מורה לדוברי אנגלית.

טקס הגמר התקיים בנוכחות הורי התלמידים ומשפחותיהם ובנוכחות ההנהלה וצוות המורים בבית הספר. וועדת השיפוט ששפטה בחידון הורכבה מ-3 מורות בצוות אנגלית בבית הספר. לכל התלמידים חולקו תעודות הצטיינות ופרסים על השתתפותם בגמר החידון. כאשר הפרס במקום הראשון שהוענק לאיתן חן – היה בשווי של 1000 ₪.

בתגובה לזכייה במקום הראשון, אמר איתן חן: “ההשתתפות ב Ted הייתה מבחינתי חוויה של פעם בחיים! מעבר ללמידה המשמעותית, להתמדה ולהשקעה היה בתחרות ערך מוסף, כזה שאיפשר לי את ההזדמנות ללמוד גם על עמידה מול קהל ואיפשר לי לשתף ולהעביר הלאה את הנושא החשוב עליו דיברתי”.

אסף סירי, רכז המצוינות: “קריית החינוך אמית המר חרטה על דגלה את פיתוח והעצמת השפה האנגלית הדבורה, לא רק לצורך הכנה לבגרות בעל פה בתיכון אלא גם כהכנה להשתתפות פעילה בעולם הגלובלי של היום. פרויקט זו הינו רק אחד מהתחומים בהם בית הספר מטמיע את המצוינות האישית בכל תלמיד ותלמיד”.

אליחי דדי, מנהל קריית החינוך אמית המר: “התחרות הנפלאה הזאת היא מופת של עבודה חינוכית ופדגוגית והיא דוגמא אחת לטיפוח מיצוי ומצויינות אצלנו בקרייה”.

פורסם בתאריך: 04.02.2024