חדשות וחדשנות בחינוך >

הזוכה בפרס החינוך לשנת תשפ”א: אולפנת אמית צפת

אולפנת אמית צפת זכתה בפרס החינוך של רשת אמית לשנת תשפ”א, כך התבשרה השבוע מנהלת האולפנה, יפה שמש.
בנימוקי הוועדה נכתב כי אולפנת אמית צפת נבחרה משום היותה קהילה חינוכית לומדת המיישמת באופן מיטבי את ערכי הרשת – מצוינות אקדמית, מחויבות למדינת ישראל ולכלל ישראל ולתורת חיים. עוד ציינה הוועדה שבקהילה החינוכית של אולפנת אמית צפת נמצאים בתהליך שינוי תרבותי מתמשך הנוגע בהיבטים חינוכיים, ערכיים, רגשיים, פדגוגיים וחברתיים. צוות המורים עובד בשיתוף פעולה יוצא דופן ומייצר תכנית הוליסטית המביאה את כלל המרכיבים לידי ביטוי, ומאפשרת לכל תלמידה להביא לידי ביטוי את יכולותיה.
יפה שמש אמרה: “אני גאה בצוות המורים שהוכיח כי מסירות עבור כל תלמידה ותלמידה בכל קנה מידה, לימודי וערכי, היא שמביאה להצלחה”.
שוקי אוחנה, ראש העיר צפת: “החינוך בצפת נמצא בראש סדר העדיפויות העירוני. זהו העתיד שלנו ואנו משקיעים בו רבות. אני גאה באולפנת אמית צפת על טיפוח מצוינות, ערכיות והישגים ומברך אותם על הזכייה בפרס. צפת גורפת פרסי חינוך בשלוש השנים האחרונות בזכות תכניות עבודה מוסדרות וחזון חינוכי בו כל תלמיד יכול למצות את יכולותיו”.
ד”ר אמנון אלדר, מנכ”ל רשת אמית: “העבודה החינוכית שנעשית באולפנת אמית צפת, באה לידי ביטוי גם בהצלחות החינוכיות, הערכיות והלימודיות שבבית הספר וגם בקידום החדשנות הפדגוגית באופן יוצא מן הכלל. כל הכבוד לצוות ולמנהלת על העשיה”.

פורסם בתאריך: 29.08.2021