חדשות וחדשנות בחינוך >

הזוכה בפרס החינוך לשנת תשפ”א: אולפנת אמית עלי זהב

בתמונה מימין לשמאל: לאה שטינמץ, ד”ר אמנון אלדר ויובל אלימלך – מנהל קהילת מרכז ברשת אמית

אולפנת אמית עלי זהב היא הזוכה השנה בפרס החינוך של רשת אמית.
בנימוקי וועדת הפרס נכתב כי אולפנת אמית עלי זהב נבחרה על היותה קהילה חינוכית לומדת המיישמת באופן מיטבי את ערכי הרשת – תורת חיים, מצוינות אקדמית ומחויבות למדינת ישראל ולכלל ישראל. עוד ציינה הוועדה שבקהילה החינוכית של אולפנת אמית עלי זהב נמצאים בתהליך שינוי תרבותי מתמשך הנוגע בהיבטים חינוכיים, ערכיים, רגשיים, פדגוגיים וחברתיים. צוות המורים עובד בשיתוף פעולה יוצא דופן ומייצר תכנית הוליסטית המביאה את כלל המרכיבים לידי ביטוי, ומאפשרת לכל תלמידה להביא לידי ביטוי את יכולותיה.
לאה שטינמץ אמרה: “אני גאה בצוות המורים שמוכיח כי מסירות עבור כל תלמידה ותלמידה בכל קנה מידה, לימודי וערכי, היא שמביאה להצלחה”.
יוסי דגן ראש מועצת שומרון: “החינוך בשומרון נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו. זהו העתיד שלנו ואנו משקיעים בו רבות. אני גאה באולפנת אמית עלי זהב על טיפוח מצוינות, ערכיות והישגים ומברך אותם על הזכייה בפרס”.
ד”ר אמנון אלדר, מנכ”ל רשת אמית: “העבודה החינוכית שנעשית באולפנת אמית עלי זהב, באה לידי ביטוי גם בהצלחות החינוכיות, הערכיות והלימודיות שבבית הספר וגם בקידום החדשנות הפדגוגית באופן יוצא מן הכלל. כל הכבוד לצוות ולמנהלת על העשיה”.

פורסם בתאריך: 03.10.2021