חדשות וחדשנות בחינוך >

הזוכה במדליית ארד באליפות ישראל בג’ודו: נהוראי מור, תלמיד אמית בר אילן פ”ת

הזוכה במדליית ארד באליפות ישראל בג'ודו: נהוראי מור, תלמיד אמית בר אילן פ

נהוראי מור, תלמיד בית החינוך אמית בר אילן פתח תקווה, קטף מדליית ארד במסגרת אליפות ישראל בג’ודו.

יחד איתו בקטגוריה, התחרו 9 ילדים במשקל 55 בשנתון 2009. למרות שהפסיד בקרב הראשון, בקרבות הבאים ניצח נהוראי במשך שלוש פעמים ברציפות וזכה במדליית ארד ובמקום השלישי והמכובד.

אליפות ישראל לגו’דו מתקיימת פעם בשנה במתכונת של 5 ימים מלאים, בהם מתקיימות תחרויות עם נערים הבאים מכל הארץ. ההכנות לקראת התחרות מתחילות מספר חודשים קודם, בהם מתקיים מחנה אימונים בדגש על ירידה במשקל, חיזוק הגוף ועוד.

בתגובה לזכיה, אמר נהוראי מור: “אני מאמין בכוחות שלי, לא חושש גם מאימונים קשים ותובעניים. אין לי ספק כי בזכות התמיכה הבלתי מסוייגת של הורי היקרים והמאמנים שלי הגעתי להישג המכובד הזה, ומכאן אני חושב רק קדימה איך להצליח ולהשיג עוד ועוד”.

ינון ורהפטיג, מנהל חטיבת הביניים אמית בר אילן פתח תקווה: “אנחנו גאים בתלמידנו היקר נהוראי מור על דרך משמעותית בדרך למדליית ארד באליפות ישראל לג’ודו. נהוראי התאמן תקופה ארוכה בנחישות ובהתמדה ובעיקר הטמיע ובנה בתוכו פנימה אמונה חזקה כי הוא מסוגל ויכול לעשות את זה. למרות הפסד בקרב הראשון, נהוראי לא ויתר, ניצח שלושה קרבות רצופים והשיג את מדליית הארד. כל הכבוד!”.

ראש העיר רמי גרינברג: “ברכות חמות לתושב העיר נהוראי מור, תלמיד אמית בר אילן, על ההישג המרשים באליפות ישראל בג’ודו ועל הגאווה שהסב לתושבי פתח תקוה. פתח תקוה התברכה בספורטאים מצטיינים בתחומים שונים ונהוראי הוא אחד מהם. יישר כוח למשפחה, לבית הספר ולכל המעורבים בהצלחה. עיריית פתח תקוה תמשיך לתמוך בענפי הספורט השונים ולקדם מתקני ספורט שיאפשרו מעטפת מיטבית לספורטאים תושבי העיר”.

הזוכה במדליית ארד באליפות ישראל בג'ודו: נהוראי מור, תלמיד אמית בר אילן פ"ת

פורסם בתאריך: 18.07.2022