חדשות וחדשנות בחינוך >

הזוכה באליפות ישראל בהיאבקות: דניאל קגלובסקי, תלמיד מקיף אמית באר שבע

הזוכה באליפות ישראל בהיאבקות: דניאל קגלובסקי, תלמיד מקיף אמית באר שבע

דניאל קגלובסקי תלמיד כיתה י”א בבית החינוך מקיף אמית באר שבע זכה באליפות ישראל בהיאבקות במשקל 80 ק”ג.

תחרות אליפות ישראל מכריעה מי יהיה נציג המשלחת בתחרות אליפות אירופה. לאורך חופשת פסח דניאל שהה באזרבייג’ן במחנה אימונים שבועיים וחצי, לקראת תחרות אליפות ישראל. “אחרי הכנה כמו שעברתי הייתי חייב לנצח ואני שמח שזה קרה ושלא אכזבתי את המאמן שלי שמשקיע בי ומאמין בי וגם את ההורים שלי”, הוא מספר.

דניאל הינו תלמיד מצטיין, אשר לוקח את כל משימותיו ברצינות, וכך גם בענף הספורט. בתחום ההיאבקות הוא התחיל להתאמן מגיל 12. לפני שנה הייתה הפעם הראשונה שבה השתתף בתחרות בינלאומית, שזאת אבן דרך משמעותית להתחלה להיות ספורטאי רציני.

לאורך השנה, דניאל השתתף ב2 תחרויות בינלאומיות: אחת בבלרוס אחת באסטוניה. הטיסות והתחרויות הינן הכרחיות למען התקדמות וקבלת נסיון. “כשאני בארץ אני מתאמן 6 פעמים בשבוע ראשון עד שישי בהיאבקות נטו. באימונים אני מחדד תרגילים שיהיו כמה שיותר מדוייקים טכנית” .

אורטל דהן, המחנכת של דניאל: “אני שמחה לראות אותו פורח, מתאמץ ומשקיע את האנרגיות שלו בתחביבים חיוביים, הצבת מטרות גבוהות וחתירה למצוינות. אני בטוחה שעם השילוב של התמדה, עקשנות ודרישה לא מתפשרת לרף גבוה, דניאל עוד יגיע רחוק…. מאמינים בך מאוד! בהצלחה!!”.

צוריאל רובינס, מנהל בית החינוך: “דניאל הוא דוגמא ומופת להתמדה ולכוח רצון. ובמובן הזה הוא מלמד את כולנו לימוד חשוב ביותר”.

הזוכה באליפות ישראל בהיאבקות: דניאל קגלובסקי, תלמיד מקיף אמית באר שבע

פורסם בתאריך: 10.05.2022