חדשות וחדשנות בחינוך >

הגיבושרון: אמית רון ארד – המורים וההורים הפיקו גיבוש צה”לי

הגיבושרון: אמית רון ארד - המורים וההורים הפיקו גיבוש צה

ריצת 800 מטר בחולות, סחיבת אלונקות, שקי חול במדרונות, תחנת כושר ואתגר קבוצתי – הם רק חלק מהגיבושרון שהתקיים לשכבת י”א בקרית החינוך אמית רון ארד רחובות.

הגיבושרון הוא יום מיוחד המדמה יום גיבוש צה”לי, אותו יזמו והפיקו רכזת צה”ל, שרון רוזנצוייג ואושרת גוזלן – מטעם הנהגת ההורים.

במהלך היום קפצו לבקר נציגים ממחזור א’ שבאו לראות את התלמידים המרגשים ולטעת בהם מוטיבציה לגיוס משמעותי בעבור כל אחת ואחד מהם.

דישון סטרטגונוב, תלמיד יא2 שיתף: “שמחתי לקחת חלק בגיבושרון ביחד עם חברי השכבה. היה כיף, ספורטיבי וכמובן מגבש. הייתה תחרות בין הכיתות מה שהכניס אלמנט תחרותי והעצים את החוויה”.

נוי גופרשטיין, תלמידת יא3: “הגיבושרון היה חוויה מגבשת ומאתגרת מאוד. העבודה והתרגילים שדימו את צה״ל הכניסו לנו אנרגיות מטורפות והייתה עבודת צוות מדהימה בין כל חברי השכבה. האירוע היה מלא באווירה טובה, הקושי היה מלווה בהנאה ואחדות ובאופן חד משמעי נשמח לעוד דברים בסגנון זה”.

קרן שחל, מנהלת קרית החינוך אמית רון ארד: “הגיבושרון הוא יוזמה יחודית באמית רון ארד. שיתוף פעולה פורה בין הנהגת ההורים לבית הספר שיוצר חוויה משמעותית לתלמידים ולצוות, והכנה מעולה לקראת הגיוס לצה”ל”.

 

הגיבושרון

פורסם בתאריך: 04.12.2022