חדשות וחדשנות בחינוך >

התלמידים בחרו אילו מגמות חדשות יתווספו בתיכון אמית באר טוביה

חדש – לראשונה התלמידים יבחרו אילו מגמות חדשות יתווספו בשנה הבאה. בתיכון אמית באר טוביה, תלמידי החטיבה הם שיבחרו אילו מגמות חדשות יפתחו בתיכון.

שלוש המגמות החדשות שעומדות לבחירה הן ביוטכנולוגיה, אדריכלות ומלונאות.

השבוע נערך הפנינג מגמות לקראת הבחירות ובו הציגו המורים לתלמידים ולהורים את כלל המגמות לשנה הבאה כולל המגמות החדשות. על מנת להעניק לתלמידים העולים לתיכון ידע רחב כדי לבחור נכון את המגמות שאותן ילמדו בשנה הבאה.

לבד משלוש המגמות החדשות הוצגו גם המגמות הוותיקות: אקולוגיה וקיימות, ערבית, מדעי החברה, תקשורת, ביולוגיה, אלקטרוניקה, מדעי המחשב, הנדסת תוכנה, פיזיקה, כימיה, מזרחנות, תיאטרון, חינוך גופני, פסיכולוגיה, מערכות בריאות, מוסיקה, גיאוגרפיה, אמנות ומחשבת ישראל.

את מגמת הביוטכנולוגיה, הביוטק, הציגה ד”ר הודיה גרין, מומחית לביוטכנולוגיה וחוקרת בתחום, שתארה לתלמידים את הפוטנציאל הגדול בתחום בשוק התעסוקה שבו משתמשים בידע ביולוגי לפיתוח טכנולוגיות. “הרעיון הוא שבעזרת פיתוחים ביוטכנולוגיים ניתן לייצר מוצרים בתחומי התעשייה, הרפואה, החקלאות והקוסמטיקה .תחום הביוטכנולוגיה מציע פיתוחים ופתרונות חדשניים ויצירתיים לבעיות שהעולם מתמודד אתם “.

סימה יוסף, רכזת פדגוגית בחטיבת הביניים: “יום הבחירה להורים ולתלמידים היה חוויתי ומרתק. המטרה היא לתת לתלמידים ולהורים את כל הידע האפשרי על מנת להגיע לבחירה מושכלת וטובה לעתיד”. איילת לוי רכזת פדגוגית בחטיבה העליונה: “ההיצע הגדול שלנו נועד לאפשר לכל תלמיד למצוא תחום אחד לפחות שהוא מוצא בו עניין ומביא את יכולותיו לידי מיצוי”.

דיצה אדרי, המנהלת בפועל: “אנחנו מאמינים שכאשר החינוך נעשה מתוך בחירה של התלמיד, הוא משקיע יותר ואכפתי יותר. הבחירה תביא לקידום ערכי של השקעה ומאמץ והצבת מטרות אישיות וכפועל יוצא גם להצלחה בלימודים ,התפתחות מקצועית ואישית”.

פורסם בתאריך: 22.02.2022