חדשות וחדשנות בחינוך >

הבוגרים מאמצים את התלמידים: סיירת לב טהור בישיבת אמית כפר גנים יוצאת לדרך

הבוגרים מאמצים את התלמידים

בוגרי ישיבת אמית כפר גנים פתח תקווה יזמו את ‘סיירת לב טהור’ להעצמת הקודש והקשר עם הישיבה.

במסגרת הסיירת, יצאו תלמידים משכבות י’ ו-י”א לשבת לימוד בישיבת ההסדר בעכו. ביום חמישי בערב, הרב ניצן ברגר, ראש הישיבה והמורה אלון חן‏־ציון, רכז חברה וחיבורים בישיבה, הגיעו לבקר את התלמידים בישיבת ההסדר. סוף השבוע היה מלא בתוכן ואורגן למופת על ידי בוגרי הישיבה. התלמידים העידו על חוויה עצומה, שחיזקה את תחושת המשפחתיות והקהילתיות אותה זכתה הישיבה ליצור בשנים האחרונות. הדבר נותן לתלמידים ולבוגרים תחושה של השתייכות למקום של תורת אמת.

איתן כהן צמח, תלמיד שכבה י’ מספר: “החוויה הייתה בלתי נשכחת. אני מרגיש שהסיירת קידמה אותי צעד אחד קדימה ובנוסף נתנה לי הרבה לקחים ותובנות להמשך”.

עידו לנצקרון, בוגר מחזור ט”ז של הישיבה ויוזם הסיירת מספר: “הייתה לי הזכות לראות ולהוביל פרויקט שהתחיל כדיבור בין חברים – קורם עור וגידים וב”ה יוצא לפועל. זכיתי לחבר בין הישיבה התיכונית שלי לישיבת ההסדר שלי. לחשוף חבר’ה לעולם של תורה, לטעום מעט… היה סוף שבוע משמעותי ומחזק מאוד! יש אמונה בדור, הנוער סקרן ורוצה – רק צריך לראות איך לתת לו”.

הרב ניצן ברגר, ראש הישיבה: “זכינו ליוזמה מופלאה של בוגרי הישיבה שהוכיחו את השותפות האמיתית שלהם בנעשה בישיבה גם בימים אלה. הבנים שהשתתפו בסיירת חוו חוויה מיוחדת במינה של העלאה בקודש מתוך בחירה וחיבור משמעותי לקהילת הישיבה. אשרינו!”.

פורסם בתאריך: 06.02.2024