חדשות וחדשנות בחינוך >

ד”ר נעמה מילר נבחרה כראש אולפנת אמית להבה

ד

בתום מכרז שנערך לתפקיד נבחרה השבוע נעמה מילר, בוגרת האולפנה ומי שלימדה בה במשך שנים לראש אולפנת אמית להבה בקדומים והיא תיכנס לתפקיד בתחילת שנת הלימודים התשפ”ד.

מילר, אם לחמישה ותושבת קדומים היא ביתם של אמנון ודניאלה וייס, ממייסדי הישוב. היא סיימה את לימודיה באולפנה, למדה מינהל חינוכי באוניברסיטת בר אילן והיא בעלת תואר ד”ר למורשת ישראל מלימודיה באוניברסיטת אריאל.

בוועדת המכרז השתתפו נציגי מועצת קדומים, מועצת קרני שומרון והמועצה האזורית שומרון, נציגי משרד החינוך, רשת אמית, הסתדרות המורים וארגון המורים.

חננאל דורני ראש מועצת קדומים בירך על המינוי ואמר כי בבחירתה של נעמה יש סגירת מעגל. “נעמה היא בת קדומים, בוגרת אולפנת להב”ה ואנו מאמינים כי היא תוביל את האולפנה לפסגות חדשות, בדרך של מצוינות וחינוך לערכים באהבה”. דורני הביע הערכתו לרב אפרים זיק על תרומתו המשמעותית לאולפנה בשש השנים האחרונות. “הרב אפרים הביא עימו מצוינות בקודש ובחול וחדשנות פדגוגית מהמעלה הראשונה”.

יגאל להב ראש מועצת קרני שומרון בירך את נעמה מילר על בחירתה ואמר כי היא האישה הנכונה במקום הנכון. “האולפנה מעניקה חינוך מצוין לבנות הישוב ואנו מודים לראש האולפנה הרב זיק, על שנים של עבודה חשובה ועשיה חינוכית מבורכת, תודה למנהלי מחלקות החינוך ולרשת אמית על ליווי האולפנה להצלחה”

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון בירך ואמר: “נעמה מילר, היא בת לראשוני המתיישבים בשומרון, אשת מקצוע מהמעלה הראשונה שתעלה את בית הספר לגבהים חדשים, ותביא עימה את רוח השומרון לאהבת הארץ”. דגן הודה לרב זיק על שנים רבות וחשובות בניהול האולפנה ואיחל לו המשך הצלחה בעשיה החינוכית.

מוריה שפירא מנהלת קהילת האולפנות ברשת אמית איחלה לנעמה מילר הצלחה רבה בשליחות החינוכית באולפנה ואמרה כי היא שמחה שבראש האולפנה תעמוד אשת חינוך, בת המקום. היא הודתה לראש האולפנה הרב אפרים זיק, על תרומתו לאולפנה ועל כל פועלו בשש השנים האחרונות.

קרדיט צילום תמונה: שי בראל

פורסם בתאריך: 07.02.2023