חדשות וחדשנות בחינוך >

ד”ר חפצי זוהר לתלמידות אולפנת אמית: “אל תפחדו להציב לעצמכן רף חלומות גבוה”

ד

ד”ר חפצי זוהר – ממלאת מקום ראש העיר באר שבע ומחזיקת תיק החינוך, פינתה מזמנה ונפגשה לשיחה מרתקת עם אבישג קמחי ויובל סויסה מאולפנת אמית אוריה באר שבע. זאת במסגרת הפודקאסט הפופולארי של רשת אמית – “דברים שלא ידעתי בגיל 16”.

זוהר, שכל חייה גדלה בעיר והתחנכה במוסודתיה, חרטה על דגלה לתת ולקדם שוויון הזדמנויות לכולם. את החלום הגדול ביותר שלה להיות מדענית ולשנות את העולם, הפכה לתפקיד ניהולי חינוכי שיאפשר לכל אחד ואחת להיות כל מה שהיא רוצה, גם מדענית.

“יש לי רק בקשה אחת אליכן- אל תפחדו להציב לעצמכן רף חלומות גבוה, גם אם לא תגיעו לנקודה הגבוהה ביותר, גם אם החלומות ישתנו, העולם שלנו משתנה ומתעצב לטובה בזכות בני אדם, קודם כל טובים וערכיים”, בקשה ד”ר זוהר מהשתיים.

אבישג קמחי שיתפה: “אני נורא שמחה שהדמות שזכיתי לעשות איתה את הפודקאסט זו ד”ר חפצי זוהר. אני נורא מתחברת לדמות שלה היא אישה חזקה ועוצמתית, במהלך השיחה זכיתי לראות עד כמה”.

חברתה יובל סויסה הוסיפה: “השיחה שאבישג ואני ניהלנו עם ד”ר חפצי זוהר הייתה מלאת תוכן משמעותי ומעורר השראה. היא בעצמה אישה מדהימה ומעוררת השארה שעשתה המון טוב בחיים שלה בתחומי המדעים, החינוך והפוליטיקה. השאיפה התמידית לעשיית טוב היא ערך מרכזי ביהדות שלנו וערך שמוביל את העולם שלנו למקום טוב יותר, בעזרת ה’ שנזכה להיות חלק מהאנשים שהופכים את עולמנו לעולם פשוט וטוב!”.

נורית דוידי, מנהלת האולפנה: “חפצי זוהר היא מודל והשראה לחזון האולפנה, אולפנה שעושה מצויינות באהבה. חפצי מוכיחה לנו שבאר שבע היא אכן בירת ההזדמנויות עבור בנות שרוצות להגיע רחוק, הדרך של חפצי מהווה מודל לבנותינו”.

פורסם בתאריך: 07.02.2023