חדשות וחדשנות בחינוך >

דאבל אמיתי – תלמידי אמית – אלופי החמ”ד בכדורגל ובכדורסל

אלופי החמ

אלופות אמיתיות. ישיבת אמית כפר גנים בפתח תקווה היא אלופת החמ”ד בכדורסל ותיכון אמית בר אילן גוש דן הוא אלוף החמ”ד בכדורגל, באליפות שנערכה השבוע במכללת גבעת ושינגטון.

בגמר הכדורסל התמודדה כפר גנים מול ישיבת הדרום ובתום הזמן החוקי התוצאה הייתה שיויון 45-45 לאחר הארכה ניצחה ישיבת אמית כפר גנים 59-55, ובכך הפכה לאלופת החמ”ד בכדורסל לשנת תשפ”ג. בגמר אליפות החמ”ד בכדורגל ניצחו תלמידי אמית בר אילן את תלמידי ישיבת צביה פתח תקוה בתוצאה 2:0. את השערים המנצחים הבקיעו תלמידי הנבחרת אורי כוכבי וערן קונוביץ. יצויין כי בתחרות הכדורסל, הצטיינה נבחרת אמית בר אילן גוש דן לאחר שניצחה בקרב על המקום השלישי את ישיבת בני עקיבא גבעת שמואל.

הרב ניצן ברגר, ראש ישיבת אמית כפר גנים: “כל הכבוד לשחקני נבחרת הישיבה על הזכיה במקום הראשון בטורניר הכדורסל של החמ”ד! הבנים הוכיחו פעם נוספת שמצויינות, גם בתחום הספורט התחרותי, היא הסטנדרט בישיבה וחתרו לניצחון חסר פשרות גם בהעדר חלק מהשחקנים. לא פחות חשובה בעיניי היא האווירה הספורטיבית והמכבדת בה נערכו המשחקים, בהגינות וביושר. תודה מיוחדת לגדי, המאמן האגדי של הנבחרת על השקעה מרובה לאורך השנה כולה ועל הפירות המתוקים!”.

תומר שופר, מנהל בית החינוך: “ניכר מאוד על תלמידי שתי הנבחרות, גם של הכדורסל וגם של הכדורגל, שהם אוהבים אחד את השני ואוהבים את בית הספר. מרגש לעודד אותם בתחרויות ועוד יותר מרגש כשהם זוכים ומקבלים הכרה”.

ד”ר אמנון אלדר, מנכ”ל אמית: “כל הכבוד לתלמידים על ההישגים , ולא פחות מכך, על המאמץ והחתירה למצוינות”.

פורסם בתאריך: 29.01.2023