חדשות וחדשנות בחינוך >

גם השנה: אמית בונה סוכה

לקראת חג הסוכות, פרויקט ‘אמית בונה סוכה’ של רשת אמית יוצא שוב לדרך. בפניה אשר הופצה ברשתות החברתיות, תלמידי בתי הספר של רשת אמית קוראים לתושבי העיר הזקוקים לעזרה בבניית סוכה לחג לפנות אליהם, באמצעות השארת פרטים או שיחה טלפונית, והם כבר ישלחו קבוצת תלמידים שתסייע בבניה, בהתנדבות מלאה כמובן.
כך בבית החינוך אמית איתן במעלה אדומים, מפעילים גם השנה את פרוייקט החסד של בניית סוכה לכל יהודי שזקוק לעזרה בבנייה; משפחות חד הוריות, קשישים וניצולי שואה. בהתאם לפניות הרבות שהגיעו, בנו התלמידים סוכות ברחבי העיר על מנת שיהיה לעם ישראל חג סוכות שמח.
בתגובה לבניית הסוכה שלה, אמרה טוני מלמד: “תודה רבה לתלמידים מבית ספר אמית איתן, על בניית הסוכה היפה שבנו לי ישר כוח וכן ירבו אנשים טובים כאלו. כל הכבוד”.
התלמידים אליה שריקי וגיא זינו משתפים: “אין זכות גדולה יותר מלעשות מצווה ולעזור לאנשים מבוגרים דרך מצוות בניית הסוכה, אלו הערכים עליהם חונכנו בביתנו ובבית ספרנו, כשאתה נותן זה עושה הרגשה טובה בלב”.
דניאל בארי, מנהל בית החינוך: “מהמסורות המדהימות של בית החינוך, נכנסים לכיפור מתוך נתינה, שמחים על הזכות להוסיף טוב בימים אלו, תודה למארגנים, לצוות ולתלמידים היקרים”.
ד”ר אמנון אלדר, מנכ”ל רשת אמית: “סוכות הוא סמל לשמחה ולאחווה, דווקא בימי הקורונה והאתגרים שהיא מביאה עימה, הערבות ההדדית של התלמידים מחממת את הלב”.

פורסם בתאריך: 19.09.2021