חדשות וחדשנות בחינוך >

גם בקיץ: התלמידים בחוויה מנהיגותית

גם בקיץ: התלמידים בחוויה מנהיגותית

השבוע יצאו תלמידי פרויקט ‘אחריי’ ממקיף אמית גוטוירט בשדרות לחמישה ימים של טיולים, ערכים, מאמץ, עבודת צוות והרבה אהבת הארץ.

במהלך המסע התלמידים התנדבו, טיילו ונפגשו עם אוכלוסיות שונות. זאת במטרה לעודד את הקבוצה להיכרות עם עולם שנות השירות והמכינות.

‘אחריי’ היא תכנית שנתית שמטרתה לפתח ולהכשיר מנהיגות צעירה ואחראית של יחידת הנוער בעיר שדרות. שיתופי הפעולה בין העירייה ומקיף אמית גוטוירט מתנהלות לאורך כל השנה. גם בחופשת הקיץ ממשיכה העירייה בתמיכתה להעניק מסגרת חינוכית לכלל התלמידים בניהם, תכנית ‘אחריי’.

יסעור בן אבו, תלמיד אמית גוטוירט משתף: “חוויה שנזכור לכל החיים, עברנו תהליך אישי וגם תהליך קבוצתי, למדנו לנהל תקציב, למדנו על אחריות אישית ועל כמה חשובה עבודת צוות כדי להצליח. שבוע משמעותי שהלוואי ומישהו שלא היה שם היה מבין את עוצמת הדבר, תודה על מסע שילך איתנו לנצח”.

אדי דגן מנהל בית הספר: “תנועת אחריי מלווה את תלמידי בית הספר כבר כמה שנים, נותנים להם כלים לחיים ובדגש לשירות משמעותי. החוויה שהתלמידים עברו בחמישה ימים, היא חוויה שתעצב אותם למנהיגות העתידית של מדינת ישראל. אני גאה בהם מאוד שימשיכו לעשות חיל”.

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי: “אני גאה בחניכי תכנית ‘אחריי’ התותחים שלנו שיצאו למסע של 5 ימים משותפת של יחידת הנוער, קרן רש”י ו’אחריי’, המלאים וגדושים במנהיגות, ערכים, מאמץ, עבודת צוות והרבה אהבת הארץ כהכנה לתפקידים משמעותיים בצבא וחשיפה לשנת שירות ומכינות קדם צבאיות. אני מזמין את נוער שדרות להצטרף ולהיות חלק מקבוצה מובילה, מלאה במוטיבציה שיודעת לעבור בהצלחה כל אתגר”.

מ”מ ראש עיריית שדרות ומחזיק תיק החינוך, אלעד קלימי: “המסע הנפלא של תלמידי תוכנית ‘אחרי’, מלא בערכים, מאמץ, עבודת צוות והרבה אהבת הארץ וזאת במטרה לעודד את הקבוצה להיכרות עם עולם שנות השירות והמכינות, לפתח ולהכשיר מנהיגות צעירה ואחראית. יישר כוח לקרן רש”י וליחידת הנוער בהובלת מעיין לובינשטיין, לאורי קראוס ולמדריך היקר והמסור, תומר על הובלת התוכנית”.

גם בקיץ: התלמידים בחוויה מנהיגותית

פורסם בתאריך: 24.07.2022