חדשות וחדשנות בחינוך >

גאולה אלון מבית הספר אמית תורני-מדעי שדרות – מורת המאה

גאולה אלון מבית הספר אמית תורני-מדעי שדרות - מורת המאה

‘מורת המאה’, המורה המצטיינת בחינוך הדתי, לשנת התשפ”ג, היא גאולה אלון, מורת שילוב ורכזת חינוך מיוחד בבית הספר היסודי אמית תורני-מדעי בשדרות.

בנימוקי הבחירה ציינה ועדת השיפוט, בראשות שוש נגר מ”מ ראש מנהל החינוך הדתי ומיכל דה-האן סגנית ראש המנהל ויו”ר ועדת מורי המאה – כי גאולה אלון היא פורצת דרך, מצטיינת המובילה לקידום הישגים לימודיים וערכיים, תוך השקעה ומסירות ומתוך רוח גדולה של חזון החמ”ד ותכניותיו.

בתגובה לזכיה אמרה גאולה אלון: “קבלתי את הבשורה על היותי זוכת ‘מורת המאה’ בהתרגשות, בשמחה ובתחושה של סיפוק. אני מגיעה לבית הספר בתחושה של שליחות לקדם תלמידים למיצוי יכולות ולהקנות להם ערכים וארגז כלים לחיים. המפתח להצלחה הוא האמון שהילד מאמין ביכולותיו ומסוגל לממש אותם. על ידי התנסויות של הצלחה, שיקוף חוזקותיו הילד חש מסוגלות גבוהה יותר, מתעוררת בו המוטיבציה והוא עשוי לתרום יותר לעצמו ולסביבתו”.

דינה חורי, מנהלת בית הספר: “גאולה אלון הינה מורה ערכית ביותר הרואה במקצועה שליחות אמיתית והכל בענווה גדולה. גאולה מגיעה ללב הילדים, ודואגת שכל תלמיד שמגיע אליה לשילוב ולהכלה ינצח. גאולה משיגה את מטרותיה בדרך מגוונת ומיוחדת בדרך פעילה ויצירתית מאוד, ניכר שהילדים אוהבים ומעריכים מאוד את המורה גאולה. לא אחת עומדים הילדים ליד חדרה ומחכים למפגש ללמוד ולהתקדם. אין מתאים ממנה לתואר ‘מורת המאה'”.

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי: “שדרות התברכה באנשי חינוך משכמם ומעלה, הרואים בעשייתם החינוכית שליחות עליונה. זכות היא לי לעמוד בראשה של עיר שמוריה ומחנכיה מובילים במסירות אין קץ את דור העתיד להישגים ערכיים, חינוכיים ומעשיים. סוד ההצלחה בחינוך זה לראות את הטוב שנמצא בכל תלמיד ותלמידה, להאמין בהם ,לאהוב אותם, לאפשר להם לחלום בגדול ולא לוותר עליהם”.

מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, אלעד קלימי: “גאולה היא נכס לבית הספר ולמערכת החינוך העירונית, סמל ודוגמא למנהיגות חינוכית לשליחות מתוך אמונה ואהבת האדם באשר הוא, לנתינה אין סופית ואימון בכל תלמיד ותלמידה, אחריות וחדשנות. זכינו במגדלור גדול שזכה לחנך דור שלם של תלמידים בשדרות לאהבת הזולת, ואהבת הארץ. בתוך העבודה היומיומית המורה גאולה היקרה רואה את היחיד, ייחודו וחלומותיו, מסייעת לתלמידים להפוך לשותפים פעילים בתהליך הלמידה ומתוך כך להצליח. בהצלחתה להשפיע טוב וברכה על המסגרת כולה”.

פורסם בתאריך: 15.01.2023