חדשות וחדשנות בחינוך >

גאווה כפולה למקיף אמית גוטוירט שדרות: שתי אלופות ישראל

גאווה כפולה למקיף אמית גוטוירט שדרות: שתי אלופות ישראל

קרדיט צילום תמונות: אבי שוילי

במסגרת אליפות winter open שהתקיימה השבוע בגני תקווה, קטפו את שני המקומות הראשונים בתחום הג’יו ג’יטסו של תחרות MMA – תלמידות מקיף אמית גוטוירט שדרות; לירון אינזמן וליאור אלחרט.

לירון אינזמן, השתתפה בתחרות לגילאי 13, ללא חליפה וזכתה במקום הראשון בפעם השנייה. ואילו ליאור אלחרט, השתתפה בתחרות לגילאי 15, עם חליפה, חגורה לבנה, במשקל 44.5, וזכתה גם היא במקום הראשון בפעם השנייה!

כבר מספר שנים שהן מתאמנות, מספר פעמים בשבוע, במכון מרכז הספורט MMA – לחימה משולבת, שכוללת אגרוף תאילנדי, אגרוף קלאסי, היאבקות וג’יו ג’יטסו. בהובלת המאמן אבי שוילי. מאמן מוסמך ומוכשר, שאחראי למספר אלופי ישראל, שהגיעו ממרכז הספורט של שדרות.

ליאור אלחרט: “אני נהנת להיות חלק מהספורט של כל משפחת MMA שדרות, אני מתאמנת הכל מהכל אבל מה שהכי תפס אותי זה הג’יו ג’יטסו, שם הכי כיף לי ושם הצלחתי יותר”.

לירון איזנמן: “לא היה קל, אבל עבדתי קשה בשביל התחרות, והמאמן אמר שאני מוכנה, זה נתן לי הרבה ביטחון, מאוד נהניתי, יש בזה הרבה משמעת, טכניקה, זריזות, אני מקווה כי יום אחד אגיע לתחרויות נוספות גם בעולם”.

אדי דגן מנהל אמית גוטוירט: “זו גאווה גדולה לספורטאיות, לבית הספר ולעיר כולה. התלמידות המקסימות משקיעות שעות וימים באימונים, אנו רואים ומקדמים כמה שיותר בבית הספר את החשיבות לעיסוק בחינוך גופני גם בשעות הפנאי, זה בונה יכולות גבוהות ונוגע בכל התחומים בספקטרום של החיים ושל הספורטאים בפרט, יישר כוח להן בשאיפות שלהן, הן בהחלט מהוות דוגמא נפלאה”.

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי: “יחד עם כל תושבי שדרות, אני גאה בלירון וליאור ומברך אותן על האליפות בתחרות MMA. יש לנו בשדרות תלמידים טובים ומוצלחים שבמקביל להשקעתם בלימודים בתיכון, הם משקיעים בענפי הספורט שאליהם התחברו, ואת הפירות אנו קוטפים, הספורטאיות האלופות והמצטיינות שלנו, שכבר מספר שנים הן מתאמנות, במכון מרכז הספורט MMA – לחימה משולבת, בהובלת המאמן אבי שוילי. שאחראי למספר אלופי ישראל, שהגיעו ממרכז הספורט של שדרות. נמשיך להשקיע בכל התחומים בעיר, ובכלל התושבים שעושים חיל ובמיוחד בשלל ענפי הספורט שמביאים גאווה גדולה וכבוד לעיר שלנו”.

מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, אלעד קלימי: “בגוטוירט שדרות מחנכים לערכים ומצוינות. אני שמח לראות את פירות העמל וההשקעה ואת התוצאות המדהימות, תלמידי מקיף גוטוירט ממשיכים להוביל תמיד ולא רק בחינוך. גם בספורט, לירון אינזמן וליאור אלחרט, תלמידות המקיף העפילו לאליפות הארצית בתחרות MMA ואנו גאים בהן. ההשקעה האדירה שלהן בלימודים והתמדתן המדהימה ויוצאת הדופן למצוינות ובדחיפה להגשמת היעדים שלהן, הן הבסיס להצלחה ולמימוש עצמי. אני מאחל לליאור ולירון שהערכים וההישגים הללו ימשיכו איתם הלאה, הם העתיד שלנו ובשבילם אנו עושים הכל בכדי לאפשר להם את מירב האמצעים והכלים להצליח ולהגיע להישגים משמעותיים ומוצלחים”.

גאווה כפולה למקיף אמית גוטוירט שדרות: שתי אלופות ישראל

 

פורסם בתאריך: 22.01.2023