חדשות וחדשנות בחינוך >

בתיכון אמית האופק אור עקיבא מסיימים את שנת הלימודים ומתכוננים לגיוס לצה”ל

בתיכון אמית האופק אור עקיבא מסיימים שנת הלימודים ומתכוננים לגיוס לצה

כחלק מהבגרות בחינוך הגופני ותוכנית הכנה לגיוס משמעותי, יצאו תלמידי שכבה י”ב מתיכון אמית האופק באור עקיבא, בשיתוף פעולה עם קרן ‘הישג’ למסע אלונקות בחוף הים בקיסריה.

לקראת המסע, שמעו התלמידים שיחת מוטיבציה על ידי בוגר סיירת מטכ”ל. כשאחריה יצאו למסע המאתגר מנחל תנינים ועד לפארק הלאומי בקיסריה תוך סחיבת אלונקה עם 80 ק”ג בחול שוקע במזג אוויר חם. דבר הדורש גיבוש קבוצתי, שיתוף פעולה, עבודת צוות ומוטיבציה.

התלמיד הראל ניסים שיתף: “היה מאתגר מאוד. בהתחלה לא חשבתי שאצליח ולאט לאט נכנסנו לענין , ראיתי את החברים לשכבה וזה נתן לי כוחות להמשיך”.

רפאל מסילתי, חברו לכיתה מוסיף: “אחת החוויות! יצאנו כל השכבה למסע בגרות, ההליכה בשטח, מסע האלונקות, המחנכת והסייעת שליוו אותנו, כל אלה תרמו לאווירה כיפית ולחוויה מיוחדת במינה”.

דימה בולט מחנך כיתה י”ב ומורה לחינוך גופני: “לראות את התלמידים שלך לא מוותרים ברגעי הקושי ומצליחים להתמודד עם פחד להכשל. מה עוד אפשר לבקש כמחנך?!”.

עינת רובין, מנהלת אמית האופק: “אחת ממטרות העל של בית הספר היא גיוס לשירות משמעותי, לאורך שנת הלימודים תלמידי יב׳ ניפגשו אחת לשבוע עם בוגרי קרן הישג. כעת חוו התלמידים בגרות אחרת- יום שיא צבאי לצד בגרות מעשית”.

פורסם בתאריך: 07.06.2022