חדשות וחדשנות בחינוך >

בתיכון אמית באר טוביה – חנכו חדר מורים חדש

בתיכון אמית באר טוביה - חנכו חדר מורים חדש

את פתיחת השנה חגגו בתיכון אמית באר טוביה בשעת מוסיקה והרקדה שארגנו תלמידי י”ב שהובילו את היום הראשון ללימודים שהיה שמח במיוחד וכלל פעילויות רבות, במרכזם; קבלת ילדי כיתות ז’ וביקור מרשים של כל השותפים; הרשת הרשות וארגון המורים.

במהלך היום התקיים טקס בחנוכת חדר מורים חדש ושובה לב הכולל מרחבי עבודה ומנוחה לעוסקים בחינוך. קובי אביבי ראש המועצה הודה למורים ולעובדים על כל עשייתם ובירך את המנהלת דיצה אדרי על הרוח הטובה בבית הספר. ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית הבהיר כי הרשת רתומה לקידומו של בית הספר וכי הוא שמח שבשל רצון המורים לקדם חדשנות פדגוגית, עוד ועוד תוכניות חדשות ומיזמים חינוכיים מופעלים בתיכון, למען התלמידים.

בארוע השתתפו דורון חנין מנהלת מחלקת החינוך, גבי נחום יו”ר ועדת החינוך וחברי הוועדה, רן ארז יו”ר הנהלת ארגון המורים, פנינה הרוש יו”ר מחלקת השתלמויות ופיתוח מקצועי בארגון, אלון נפתלי סמנכ”ל אמית ואודיה ברנשטיין מנהלת קהילת התיכונים המקיפים באמית.

בישיבה שנערכה עם כלל המשתתפים, ציינה המנהלת דיצה אדרי כי בית הספר חל גידול של 25% במספר הנרשמים לכיתות ז’ וכי 30 תלמידים בשכבות האחרות הצטרפו השנה לאחר שהגיעו מבתי ספר אחרים. “אנו שמחים ומודים על האמון בתיכון ובצוות החינוכי”, אמרה אדרי

בנוסף, בימים אלו עובדים בבית הספר על בניית מרחב גוגיה ללמידה חדשנית , המותאם לתפיסת בית הספר העתידי ובו יעבדו המורים עם תלמידים בלמידה מוכוונת עתיד.

פורסם בתאריך: 07.09.2022