חדשות וחדשנות בחינוך >

בצמרת תחרות היצירה: הסרט התיעודי של תלמידי ישיבת אמית עמיחי

בצמרת תחרות היצירה: הסרט התיעודי של תלמידי ישיבת אמית עמיחי

קרדיט צילום תמונה: אלי רוזנטל

הסרט ‘למראית עין’, של תלמידי מגמת הקולנוע בישיבת אמית עמיחי ברחובות, זכה במקום שלישי בקטגוריית הסרט התיעודי, בכנס תחרות היצירה הצעירה של מגמות החמד.

הסרט הוא הצצה לעולמו של אביחי, בחור עיוור שלא נותן למוגבלות להפריע לו. הוא נשוי עם שלושה ילדים ומשמש כמורה בבית ספר יסודי, דמות שמהווה השראה לכולנו.

“רצינו לעשות סרט על אישיות מעניינת ולאחר חשיבה הגענו אל אביחי דרך חבר הצוות הצלם אביעד שאחיו לומד אצל אביחי”, משתף אלישי אלקון, במאי הסרט. “התרגשתי מאוד שהייתה לי הזכות להכיר את אביחי, גיבור הסרט. הוא מעורר השראה כאדם, כאבא, כבעל וכמורה, וניסינו להעביר בסרט את דמותו וכיצד הוא מתגבר על כל המכשולים. את הסרט עשינו אני והצוות מכל הלב והשקענו מאמצים וזמן בעשייתו. ושמחנו מאוד על כך שעלינו לגמר החמ”ד הארצי והתרגשנו על זכייתנו במקום השלישי בקטגוריה”.

עידית גן צבי, המורה לקולנוע: “בסרט ‘למראית עין’ הצליחו תלמידיי להכיר את אביחי ולמדו ממנו וממשפחתו שאין דבר העומד בפני הרצון למרות מכשולים ומוגבלויות. אשריי שזכיתי להיות חלק מהחוויה המשמעותית שעברו ולהנות יחד איתם מהכרה בערכו של הסרט וזכייתו בפרס היצירה הצעירה של החמד בקטגורית הסרט התעודי”.

פורסם בתאריך: 19.02.2023