חדשות וחדשנות בחינוך >

בצמרת גמר המאיץ המדעי 2022 שהתקיים ברומא: תלמידת אמית עתידים

בשבוע שעבר הגיעה לסיומה תחרות המאיץ המדעי לשנת 2022 באירוע מרגש של אחווה, יצירתיות ויזמות חלל. התחרות התקיימה בבית פורום הסופרים האיטלקי (FUIS) במסגרתה 7 קבוצות של בני ובנות נוער (13-17) – תלמידי המאיץ המדעי מבתי ספר שונים בארץ ובעולם, הציגו בפיץ’ מכירות את סטארטאפי החלל שלהם בפני פורום שופטים מקצועי ובכיר מתעשיית החלל הפרטית, הציבורית והצבאית מאיטליה ונאס”א.

במקום הראשון זכה הסטארטאפ One Step Forward מגפיים חכמות להליכה יציבה ובטוחה בירח ובמאדים. את המקום השני קטפה קבוצת Wendy אשר תכנתה בינה מלאכותית המעניקה סיוע רפואי ונפשי לאסטרונאוטים. אחת מחמשת חברי הקבוצה הזוכה היא ניקול רודקין תלמידת כיתה ט5 בקרית החינוך אמית עתידים אור עקיבא.

בתגובה לזכיה, אמרה ניקול: “החוויה הייתה פשוט מדהימה. התחרות גרמה לי להרגיש לא כילדה עם רעיון אלא כיזמת עם מוצר. נהנתי כל כך ליצור, לעשות ולכתוב ביחד עם חברים מהקבוצה את הקוד. השופטים לא עשו הנחות והתיחסו ברצינות להכול”.

יונה שמחה, המורה למדעים וביולוגיה: “שמחה שהייתה לי הזכות להקפיץ את ניקול אל על ולאפשר לה להכיר את עצמה, את הכישורים הברוכים שלה. מעריצה אותה על התמדה, על חתירה למצוינות, על מאמצים ועל שלא מוותרת לעצמה! ניקול, המשיכי כך! היום את בעצמך יודעת שהשמיים הם לא הגבול! מאמינה בך בכל ליבי!”.

פורסם בתאריך: 21.06.2022