חדשות וחדשנות בחינוך >

בצל ההגבלות: באמית באר טוביה השמיניסטים הובילו את חגיגת פתיחת השנה

לאחר קיץ שלם של הכנות ועשיה, פתחו השבוע בבית החינוך אמית באר טוביה את שנת הלימודים בהתאם לנהלי הקורונה. בעקבות הקורונה והגבלת ההתקהלויות, נאלצה ההנהלה לבטל את טקס פתיחת השנה המסורתי. בכדי למצוא רעיון חלופי וחגיגי לפתיחת שנה, ישבו נציגים מהשכבה ביחד עם רכזת החינוך החברתי, והחליטו על פתיחה חגיגית בשער לכל באי בית הספר, ובזאר כלל בית ספרי במרחב הפתוח. בתיאום עם כל הגורמים, הוחלט על פתיחה מוסיקלית שהחלה בשער בית הספר ולאחר מכן בזאר גדול, שההכנסות ממנו ילכו למסיבת הסיום, ולכלל צרכי השכבה.
“קיבלנו תקציב מבית הספר. קנינו קונפטי, נוצצים, שרשראות הוואי וזמבורות לכל השכבה, ומאחר והחלטנו בבזאר לעשות גם דוכני משחקים נוסף לאוכל, קנינו גם פרסים לדוכנים”, מספרת בר ליסק, חברת מועצת התלמידים. “במשך יומיים עבדנו במרץ על הכנה ותלייה של שלטים ברחבי בית הספר, וביום הגדול, באנו מוקדם כדי לתלות גם בלונים, שבית הספר קנה”
היום החגיגי נפתח בחלוקת שוקולדים לבאי בית הספר. השמיניסטים תלו שלטים, ארגנו את האוכל והפעילו את הבזאר, כשלכל שכבה ניתנה שעה אחת, למניעת התקהלויות, כדי לשמור על ההנחיות.
התלמידה עדן גלוסקא משתפת: “היה לי חוויה מהנה מאוד, כיף לחזור ללימודים בתור ‘שמיניסטית’ ולעשות פעילויות שגם שאר בית הספר יהנה מהם”.
אביגדור ויצמן, מנהל בית החינוך אומר שהכבוד על פתיחת השנה המוצלחת מגיע לשמיניסטים. “הם הוכיחו מנהיגות, יצירתיות, אחריות ואכפתיות והפכו את יום פתיחת השנה לחגיגה לכל תלמידי התיכון. כולנו מקווים לשנה של בריאות טובה שבה נוכל ללמוד וללמד מקרוב ולא מרחוק”.

פורסם בתאריך: 02.09.2021