חדשות וחדשנות בחינוך >

במקום הראשון של תחרות הטקוואנדו: תלמיד אמית דתי ירושלים

בתחרות טקוואנדו לנוער שנערכה ביבנה, זכה במקום הראשון יוסף חיים רבוח, תלמיד בית הספר אמית דתי בירושלים, תושב המועצה המקומית קרית ארבע חברון.
רבוח שזכה במקום הראשון, ניצח שני יריבים בתחרות הלאומית וקטף את המקום הראשון, ניצחון שהעניק לו את התואר אלוף ישראל לנוער בטקוואנדו במשקל עד 78 ק”ג. רבוח, שזומן לאחרונה לסגל נבחרת ישראל לנוער בטקוואנדו, מציין כי המטרה היא להתחרות ברמות הגבוהות ביותר הן בארץ והן בחו”ל. “אני מאוד מתרגש ורוצה להודות לכל מי שדחף אותי במשך השנים האלו, ונתנו לי את הכוח לנצח בתחרות ולזכות בתואר, אני מתכוון להמשיך ולעבוד קשה”.
רבוח הוא בן למשפחה בת עשרה ילדים המתגורר בקרית ארבע. למרות הנסיעה הארוכה, הוא מגיע ללמוד מידי יום בבית הספר אמית דתי טכנולוגי בירושלים.
המחנכות יהודית כהן וחנה פאעל: “התרגשנו ושמחנו מאוד מזכייתו של יוסף חיים והתמלאנו גאווה. אין ספק שיש הרבה מה ללמוד ולקבל מאישיותו, יוסף חיים מהווה דוגמא להתקדמות משמעותית לימודית וחברתית והינו בעל יכולות ארגוניות כיתתיות ובעל כושר מנהיגות, מציב מטרה ולא מוותר עד שמשיג אותה למרות הקשיים וההתמודדויות. אנו מאמינות שזכיה זו היא הפתח לזכיות הבאות”.
אלישע פלג, מנהל בית החינוך: “יוסף חיים הוא תלמיד שנלחם גם בזירה של הטוקוואדו, וגם נלחם להצליח בלימודים. אנחנו שמחים על ההשיג המרשים שלו ברמה הארצית, ובטוחים ומאמינים שהוא ימשיך להצליח ולהתקדם בכל התחומים. בית הספר שלנו ימשיך להצמיח אלופים”.

פורסם בתאריך: 13.07.2021