חדשות וחדשנות בחינוך >

במקום הראשון בתחרות מנהיגות קולעת: תלמידי אמית מקיף באר שבע

ביום שיא של פרויקט ‘מנהיגות קולעת’ מבית עמותת ‘היוזמה החינוכית ספורטיבית’ שהתקיים השבוע, זכו תלמידי מקיף אמית באר שבע במקום הראשון במחוז הדרום, לאחר שהתחרו מול קבוצות מקרית גת, קרית מלאכי ובאר שבע.
מדובר בתלמידי כיתה ח’ שנבחרו לקחת חלק בתכנית ‘מנהיגות קולעת’ המשלבת ספורט, חינוך לערכים וחיזוק מיומנויות חברתיות ומוטיבציה – במסגרתה זכו כאמור במקום הראשון.
‘מנהיגות קולעת’ הוא פרויקט חברתי אשר נועד להקנות ערכים ולפתח יכולות מנהיגות בקרב בני נוער באמצעות אימוני כדורסל, טורנירים ופעילות חינוכית מנהיגותית בכיתה.
מחנכת הכיתה אתי חג’בי מתארת פרוייקט מדהים שהעצים כל תלמיד בכיתה על אף האתגרים וההתמודדויות השונות. “ניכר שיש שיפור בהתנהגות התלמידים, במיומנויות החברתיות וביחס שלהם לכללים ולנורמות. כל זאת בזכות איתמר מנהל התכנית ועידן המאמן שליוו אותנו במשך שנה שלמה גם בתקופת הקורונה”.
התלמיד דניאל יגזאו משתף: “נהנתי מאוד בתכנית, קידמתי את היכולות ואת הכושר, וזה עזר לי גם ללמוד יותר טוב וגם לנצח בתחרות”.
צוריאל רובינס, מנהל בית החינוך: “הייחודיות של הספורט היא היכולת להצמיח אצל התלמידים כוחות שהם לא ידעו שקיימים בהם. זו הסיבה שמבחינתי מדובר במיזם מוצלח כל כך, דווקא בגלל שהוא הרבה מעבר לספורט”.

פורסם בתאריך: 06.06.2021