חדשות וחדשנות בחינוך >

במעמד ראש העיר: נפתח מחזור א’ של מכינת אמית בניה

קרדיט צילום תמונה: עומרי סגן, מגנטילי

בבית החינוך אמית איתן התקיים השבוע חגיגת טקס פתיחת מחזור א של מכינת אמית בניה. בארוע נטלו חלק ראש העיר מעלה אדומים בני כשריאל, ההורים והחניכים-הסטודנטים.
התרגשות גדולה היתה בקרב המשתתפים בעת קביעת המזוזה על ידי הרב יהושע כ”ץ, רב העיר וכאשר נתלתה הפרוכת על ידי משפחת תשובה שתרמו את ארון הקודש לעילוי נשמת הוריהם.
ראש העיר בני כשריאל ציין בגאווה את ההישגים של בית החינוך אמית איתן, את הערכתו לבית החינוך בזכות המסירות והאהבה שהוא מעניק לתלמידיו ואת האמונה והתמיכה שהעירייה תעניק להצלחת המקום. רבים מהדוברים דיברו על המכינה כחלום שהתגשם שמוביל את בית החינוך לכבוש פסגות חדשות.
אחר שלב הברכות, כולם הוזמנו לסעודה חגיגית, שם המשיכו דברי התודה והברכות יחד עם הרצאה מקצועית שהציגה להורים את הפן המקצועי בלימודי המכללה.
דניאל בארי, מנהל בית החינוך אמית איתן: “אנו ממשיכים לצמוח. התקדמנו השנה למוסד שמונה שנתי, עם מענה מקצועי הנותן לבוגרינו ולכל החפצים בכך, חינוך ערכי ורכישת מקצוע מוביל בתעשייה כהנדסאי מכונות תוך גיוס לצבא ותרומה במקומות המשמעותיים ביותר”.
שי הלפרין, מנהל המכינה: “זכינו, בברכת ה’ עלינו, בעשרים ואחד בחורים מדהימים שיחד איתנו מעצבים את רוח המכינה לשנים הבאות. אין לי ספק שיחד עם ההכשרה המקצועית והערכית – הם יצאו לצבא ולחיים כאנשים בעלי תודעת שליחות לעשות טוב לעם ישראל”.
הרב יוסי תשובה, ראש המכינה: “במכינת אמית בניה אנו מבקשים להמשיך את חזונו של הרב קוק על תקומת עם ישראל בשילוב של עולם הרוח והחומר לבניין שלם. החזון שלנו הוא להצמיח בוגרים ערכיים ואידאליסטים המשתלבים בעולם התעסוקה במוקדי מפתח ומשפיעים מבפנים על עיצוב החברה הישראלית”.

פורסם בתאריך: 25.10.2021