חדשות וחדשנות בחינוך >

במעמד ראש העיר: בניית אולם הספורט בישיבת אמית כפר גנים יצאה לדרך

במעמד ראש העיר: בניית אולם הספורט בישיבת אמית כפר גנים יצאה לדרך

בהמשך לעבודות המתקיימות לבניית משכנה החדש של ישיבת אמית כפר גנים פתח תקוה, המאחד את החטיבה והתיכון יחד, התקיים בשבוע שעבר אירוע הנחת אבן פינה לאולם הספורט של הישיבה, אולם איכותי שיאובזר לרווחת התלמידים.

במקום בו ייבנה האולם הוטמנה מגילת אמנת הספורט על ידי ראש העיר. באירוע נשאו דברים ראש העיר, מר רמי גרינברג ומנהל התיכון, הרב אמיר ספוקויני.

הרב אמיר ספוקויני, מנהל התיכון, ציטט בטקס את דברי הרב קוק: “כשעם הקודש יהיה בריא וחזק בגופו, תתגבר ותתחזק הקדושה בעולם” ובירך על תחילת התהליך.

הרב ניצן ברגר, ראש הישיבה: “מעבר להשקעה הגדולה בבניין המרכזי של הישיבה החדשה שתיבנה בע”ה, נכון וחשוב להשקיע גם בבניין אולם ספורט מכובד וראוי, ובכך להדגיש את חשיבות העיסוק בבריאות הגוף ובאימונו כדי שתשכון בו, ביתר קלות, הנפש הבריאה שאליה אנחנו שואפים לחנך את בנינו – תלמידינו. תודה רבה לכל השותפים בעיריית פ”ת, במשרד החינוך וברשת אמית שדוחפים להקמת האולם המפואר!”.

רמי גרינברג, ראש העיר: “בשנים האחרונות אנו פועלים כדי לגשר על פער של שנים רבות בנושא בינוי מבני ציבור ומבני חינוך בפרט – תוך התאמתם ללמידה מודרנית וחדשנית, זאת לצד בניית אולמות ספורט ועוד. במסגרת זו, העירייה החלה בימים אלו לקדם את ביצוע ההקמה של אולמות הספורט באולפנת הדר גנים ובישיבת כפר גנים ובמקומות נוספים. אני מודה להנהלת רשת אמית, לערן חג’ג’ הממונה על החינוך הדתי בעיר ולכל הגורמים שסייעו בקידום הפרוייקט החשוב והנצרך עבור תלמידי הישיבה. אנו נמשיך לפתח את מוסדות החינוך בעיר ולאפשר לתלמידים מעטפת חינוכית מיטבית, כפי שפתח תקווה ידועה בה”.

במעמד ראש העיר: בניית אולם הספורט בישיבת אמית כפר גנים יצאה לדרך

פורסם בתאריך: 19.02.2024