חדשות וחדשנות בחינוך >

בית ספר של אלופים

בנוסף להישגים הלימודיים בנתיב חברה ומשפט אמית כפר בתיה רעננה, יחד ולחוד התלמידים מגיעים להישגים מכובדים ומרשימים גם בענפי הספורט השונים, מה שהופך את המקום לבית ספר של אלופים.

ניתאי שדה, תלמיד כיתה ט’ הגיע למקום ראשון בתחרות ארצית בג’וגיטסו ברזילי והוכרז לאלוף ישראל לנוער. התלמיד אוראל אזרד קטף את המקום השלישי בתחרות ארצית לנוער בקראטה, זאת אחרי ארבע שנות אימונים בלבד.

בנוסף, גם נבחרות בית הספר, קטפו גם הם זכיות מרשימות; התלמידים זכו במקום השני באליפות מחוזית טניס שולחן, מקום ראשון בתחרות מרוץ שדה 5000 לכיתות י’-י”ב וכן נבחרת הכדורסל של אמית כפר בתיה, המורכבת מתלמידי נתיב וחברה ומשפט וכן מתלמידי נתיב מדעי טכנולוגי, עלתה השבוע לשלב רבע הגמר באליפות החמ”ד.

התלמיד ניתאי שדה שיתף: “אני לומד קרב מגע, גיוגיטסו וחדר כושר. אחד הדברים הכי קשים שהיו לי זה לשלב את כולם אבל אחרי חשיבה עמוקה הצלחתי לשלב ופשוט כל יום אני מתאמן ואחרי עבודה קשה הצלחתי. המטרה שלי זה להיות אלוף עולם ובסוף זה יקרה”.

עדי צוברי, מנהלת נתיב חברה ומשפט אמית כפר בתיה רעננה: “אנחנו שמחים מאוד שתלמידינו מוצאים את החוזקות שלהם, כל אחד בהתאם לתחום עניינו ואופיו, ופועלים להגשמת החלומות. זוהי גאוה גדולה ללוות ילד ולראות שהוא מצליח משיג השגים. אנו גאים מאוד בתלמידנו על ההשקעה הרבה שלהם והמאמצים וכמובן על ההישגים המדהימים. כוחות גדולים לצד השקעה והתמדה והרבה עבודה קשה זה סוד ההצלחה בספורט, בלימודים, ובחיים בכלל”.

פורסם בתאריך: 09.01.2023