חדשות וחדשנות בחינוך >

בית הספר למפקדים של חיל טנ”א – מאמץ את מכינת אמית בניה

בית הספר למפקדים של חיל טנ

קרדיט צילום תמונה: אופיר חקיקת

בית ספר למפקדים של חיל טנ”א (טכנולוגיה ואחזקה) החליט לאמץ את מכינת אמית בניה מעלה אדומים וללוות אותה בתכנית ייחודית ומושקעת שכוללת הרצאות במכינה, סיורים בבסיסים, חשיפה לבעלי תפקידים ואיתור מועמדים לקצונה ישירה ולתפקידים מיוחדים.

מפגש הפתיחה שהתקיים השבוע במכינה כלל הסבר ופירוט על התכנית הייחודית שבנו עבור המכינה, במטרה לחבר את החניכים לחיל טנ”א. בארוע נטלו חלק סגן אלוף פאדי מזאריב – מפקד בית הספר למפקדים, סגן שחר חיים וסגן אוראל מרגי – מפקדות בקורס הכנה לקצונה, סגן סתיו דוד – סמ”פ קק”צ ישיר וסרן אופיר חקיקת – מ”פ קק”צ ישיר – שהסבירו על התכנית וענו לתלמידים על השאלות.

התלמיד בניה שורקי שיתף: “היה מפגש מאד חשוב, הבנתי הרבה יותר טוב את המשמעות שיש לטנ”א בצה”ל וממש העצים בי את הרצון לצאת לקצונה במסגרת השירות”.

שי הלפרין, מנהל מכינת אמית בניה: “אנחנו במכינה מאד שמחים בחיבור שנוצר עם בית ספר למפקדים. ברוך ה’, הצליחו לזהות בחניכים שלנו פוטנציאל של חומר אנושי מצויין, בחורים חדורי מוטיבציה, עם ראש גדול ועולם ערכי עשיר. אני בטוח שהחיבור הזה יוביל את החניכים למקומות מצויינים בעלי ערך ומשמעות לצבא ולחברה הישראלית כולה”.

פורסם בתאריך: 14.01.2024