חדשות וחדשנות בחינוך >

בית החינוך אמית קרית מלאכי – ברשימת ביה”ס הערכיים ביותר של משרד החינוך. כל מורה יקבל תגמול מיוחד של 8400 ש”ח ממשרד החינוך על ההצלחה החינוכית

בית החינוך אמית קרית מלאכי נכנס לרשימת בתי הספר הערכיים ביותר של מדינת ישראל , כך התבשר השבוע מנהל בית החינוך אביעד גבאי.
מורי בית החינוך יזכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.בהישגים הערכיים-חברתיים, נכללו המדדים: שיעור הגיוס לצה”ל, או לשירות אזרחי/לאומי, מניעת נשירת תלמידים, קליטת תלמידי החינוך המיוחד, ומידת הקרבה לתעודת בגרות מתוך התלמידים שאינם זכאים לתעודה מלאה. בהישגים הלימודיים נקבעו המדדים לפי אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית ומידת השיפור בהשוואה להישגים בשנה הקודמת.
אביעד גבאי: “אני גאה בצוות המורים שהוכיח כי מסירות עבור כל תלמיד ותלמידה בכל קנה מידה, לימודי וערכי, היא שמביאה להצלחת בית הספר. עמלם המשותף של כל צוות החינוך וההוראה בשיתוף העירייה, משרד החינוך ורשת אמית הוא לטובת כל אחד ואחת מתלמידינו”.
ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי ההצטיינות של המורים בשנת הקורונה ראויה להערכה מיוחדת. “אנו מצדיעים למורים ולמורות שלמרות שנה מאתגרת הביאו את התלמידים להישגים יוצאים מן הכלל. לצד האכפתיות, המסירות ואהבת התלמידים הצליחו השנה בתי החינוך גם בקידום הלמידה החדשנית והכנת התלמידים לעולם העתידי”.
זו השנה התשיעית שמשרד החינוך מפרסם את הרשימה ואף מתגמל צוותי חינוך בבתי הספר.

פורסם בתאריך: 18.08.2021