חדשות וחדשנות בחינוך >

בית החינוך אמית עתידים אור עקיבא – מצטיין משרד החינוך

בית החינוך אמית עתידים אור עקיבא – מצטיין משרד החינוך

בית החינוך אמית עתידים אור עקיבא נכנס לרשימת בתי הספר הערכיים ביותר של מדינת ישראל לשנת תשפ”ב, כך התבשרה השבוע המנהלת אתי לרדו. מורי בית החינוך יזכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.

בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור שחוללו מוסדות החינוך. בתי הספר נבחנו על פי מדדים כגון: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה”ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.

אתי לרדו, מנהלת בית החינוך: “בשבילי המורים שלנו הם הצוות המדהים ביותר שקיים שעושה עבודתו מתוך שליחות, מקצועיות ואהבה אמיתית לתלמידים והם זכאים לפרס יומיום על עבודת הקודש שלהם.אני שמחה שהם מותגמלים גם כספית, זה מגיע להם”.

ממ ראש העיר אור עקיבא, מר אלי אנקונינה יחד עם סגן רא ש העיר מר יוסי כדורי ומנהלת אגף החינוך הגב’ סיגל אלבז ברכו את צוותי החינוך וההוראה של בית הספר. “בית ספר עתידים יחד עם הרשות מקדם תכניות למצויינות פיתוח אישי והשגים , לצד ערכים מנהיגות ותרומה לקהילה. מדובר בצוות איכותי המבצע את עבודתו במקצועיות רבה ובאהבה. הצוות ראוי לכל השבחים. תודה על כל ההשקעה והמסירות, שאו ברכה ויישר כח”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי מדובר בהישג מרגש וכי הוא מצדיע למורים המצטיינים בבתי הספר. “זכינו למורים אנשי חזון שרואים בחינוך שליחות של אמת ומשימת חיים. הם לא באים לעבודה הם באים לשליחות של חינוך הדור הבא, הצמחה ותמיכה בתלמידים שיבנו לעצמם חלומות ויגשימו אותם”.

זו השנה העשירית שמשרד החינוך מפרסם את הרשימה ואף מתגמל צוותי חינוך בבתי הספר.

פורסם בתאריך: 29.08.2022